• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96122111631
  • خبرنگار : 71533

آیت‌الله شاه‌آبادی در گذشت+ پیام‌های تسلیت

 آیت‌الله شاه‌آبادی در گذشت+ پیام‌های تسلیت

آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی عضو مجلس خبرگان دارفانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله نصرالله شاه‌آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری و فرزند مرحوم محمدعلی شاه‌آبادی، استاد امام خمینی(ره) دقایقی قبل دار فانی را وداع گفت.

پیکر مرحوم آیت الله شاه آبادی روز چهارشنبه ساعت هشت ونیم صبح از مسجد آیت الله شاه آبادی واقع در پامنار تهران و همان روز ساعت ۱۵:۳۰ در قم از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام تشییع خواهد شد.

آیت‌الله شاه آبادی صبح امروز به دلیل ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

پیام تسلیت سیدحسن خمینی

بسمه تعالی

  درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ نصر الله شاه آبادی طاب ثراه، ضایعه ای اسفناک است.

آن مرحوم که فرزند آیت الله العظمی حاج شیخ محمد علی شاه آبادی، استاد بزرگ حضرت امام رحمت الله علیهما بودند، خود از شاگردان امام و از همراهان قدیم آن بزرگوار به حساب می آمدند و در عرصه های مختلف از خویش ثمرات ارزشمند به جای گذاشتند.

اینجانب این مصیب را خدمت بیت مکرم ایشان، فرزندان بزرگوارشان حضرات حجج اسلام و المسلمین آقایان حاج شیخ محمد علی، رضا و  مقداد شاه آبادی و برادر مکرمشان تسلیت عرض می نمایم و برای آن فقید سعید علو درجات مسألت دارم. 

سید حسن خمینی

پیام تسلیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر ارتحال عالم وارسته مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ نصر الله شاه آبادی رحمة الله علیه موجب تأسف فراوان اینجانب گردید.
ایشان که فرزند خلف استاد گرانقدر امام راحل مرحوم آیت الله العظمی میرزا محمد علی شاه آبادی قدس سره بوده ، خود یکی از چهره های موجه حوزه های علمیه به شمار می رفت که خدمات شایسته ای در سنگرهای مختلف از خود به یادگار گذاشت که در صحیفه اعمال ایشان ثبت گردیده و به فضل الهی، موجب غفران و تعالی درجات در سرای باقی خواهد بود.
اینجانب درگذشت این عالم پارسا را به ساحت مقدس امام عصر ارواحنا فداه و به حضور مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید و حوزه های علمیه و همه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و به طور خاص به بیت شریف شاه آبادی تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی را برای آن تازه گذشته از ذات احدیت مسئلت می دارم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید محمود هاشمی شاهرودی

پیام تسلیت علی‌اکبر ولایتی رئیس هئیت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم بزرگوار، مجتهد و روحانی  مکرم آیت‌الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی عضو مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

ضمن عرض تسلیت ضایعه رحلت آیت الله شاه آبادی به حوزه های علمیه و بیت شریف و معزز ، برای آن عالم برجسته که عمر با برکت خویش را در راه مجاهده و تلاش برای تعلیم و ترویج آموزه های بلند اسلامی و دینی  به کار بردند رحمت الهی و علو درجات و برای بازماندگان و علاقه مندان و شاگردان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی اکبر ولایتی

پیام تسلیت رییس مجلس خبرگان

ضایعه مولمه درگذشت آیت الله نصرالله شاه آبادی، عضو مجلس خبرگان رهبری و از مدرسین حوزه‌های علمیه موجب تاثر و تألم شد.

اینجانب این مصیبت را به بیت مکرم شاه‌آبادی تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت شورای مرکزی حزب موتلفه

«با نهایت تاسف و تاثر بدینوسیله مصیبت درگذشت عالم بزرگوار حضرت آیت الله حاج شیخ نصر الله شاه آبادی رحمه الله علیه را به ولی امر مسلمین و روحانیت معظم و خبرگان ملت و خانواده شهید پرور شاه آبادی تسلیت گفته و برای او که عمرش را صرف تبلیغ و ترویج معارف دینی نمود غفران واسعه الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم»

 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha