• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۰
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 96122212628
  • خبرنگار : 71574

در مراسم ترحیم همایون شهنواز چه گذشت؟

در مراسم ترحیم همایون شهنواز چه گذشت؟

مراسم یادبود همایون شهنواز روز دوشنبه با حضور جمعی از هنرمندان و برخی مسوولان در تالار ایوان شمس برگزار شد.

روزنامه‌نگار و دوست همایون شهنواز در گفت‌وگو با ایسنا به مراسم یادبود همایون شهنواز که روز دوشنبه (۲۱ اسفندماه) در تهران برگزار شد، اشاره کرد و گفت: مراسم یادبود همایون شهنواز با همکاری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و خانواده وی، دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا۱۷:۳۰ در تالار ایوان شمس برگزار شد.

محمد ولی‌زاده با اشاره به افرادی که در مراسم یادبود همایون شهنواز حضور داشتند و سخنرانی کردند، اظهار کرد: محمد جواد حق‌شناس (رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران)، دکتر شجاع پوریان (معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران)، محسن مومنی شریف (رییس حوزه هنری)، شادمهر راستین (فیلمنامه نویس)، حبیب احمد زاده (فیلمنامه نویس و مستندساز)، خسرو سینایی (کارگردان)، محمد ابهری (بازیگر)، محمد دادفر (از دوستان و نماینده مردم بوشهر در مجلس ششم) و دکتر شهباز شهنواز (برادر همایون شهنواز) در این مراسم سخنرانی کردند و از زندگی همایون شهنواز و کارهایی که انجام داده بود، گفتند. همچنین جهانگیر الماسی، مهرداد خوشبخت، علیرضا رضاداد، محمدرضا عرب (سخنگوی کانون کارگردانان) و جمعی دیگر از هنرمندان هم در این مراسم حضور داشتند و پیام تسلیت عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی هم خوانده شد. 

او  به صحبت‌های شهباز شهنواز (برادر همایون شهنواز) اشاره کرد و گفت: ایشان از جمع حاضر و مردم بوشهر تشکر کردند و از اینکه همایون شهنواز در دلوار به خاک سپرده شده، خوشحال بودند.

ولی زاده در پایان بیان کرد: همچنین در ادامه مراسم یک کلیپ با صدای ساسان نوذری (خواننده بوشهری) درباره حماسه دلیران تنگستان پخش شد که به سریال دلیران تنگستان همایون شهنواز هم مرتبط بود و چند کلیپ کوتاه هم از زندگی همایون شهنواز نشان داده شد. عکس‌هایی از مراسم او در بوشهر هم به تصویر کشیده شد که بسیار باشکوه بود.

پیکر همایون شهنواز، یکشنبه (۲۰ اسفند ماه) در جوار منزل رییسعلی دلواری به خاک سپرده شد و مراسم تشییع وی شنبه (۱۹ اسفند ماه) با حضور جمعی از هنرمندان و مردم در تهران برگزار شد.

همایون شهنواز، ۱۶ اسفند ماه بر اثر عوارض ناشی از سوختگی شدید درگذشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha