• چهارشنبه / ۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 97010801451
  • منبع : نمایندگی زنجان

جابه‌جایی 90 درصد مسافران زنجان از طریق ناوگان جاده‌ای

جابه‌جایی 90 درصد مسافران زنجان از طریق ناوگان جاده‌ای

ایسنا/زنجان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: بیش از 90 درصد جابه‌جایی مسافران در استان از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد.

کلیم‌الله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه بیش از 90 درصد جابه‌جایی مسافران در استان از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد، افزود: با توجه به اینکه بیشترین تردد و جابه‌جایی مسافران از طریق جاده صورت گرفته و آمار این بخش در استان زنجان نسبت به ناوگان ریلی و هوایی بیشتر است، ضرورت توسعه زیرساخت‌های این بخش بیش از پیش احساس می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت‌های اصلی توسعه در هر منطقه، بحث راه بوده و خوشبختانه استان زنجان به لحاظ برخورداری از دو آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز از این حیث در جایگاه مطلوبی برخوردار است، ادامه داد: در ایام پیش رو که شاهد افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان زنجان هستیم، باید نسبت به بهبود وضعیت جاده‌ها اقدام کنیم؛ چرا که یکی از سه عامل اصلی بروز سوانح جاده‌ای، جاده است.

این مسئول با بیان اینکه استان زنجان از وجود 5840 راه ارتباطی برخوردار است، تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز طرح ترافیکی نوروز امسال، برنامه‌ریزی لازم انجام شده تا خدمات لازم به مسافران ارائه شود. همچنین زنجان در این ایام جزو استان‌هایی است که بهترین خدمات را به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه می‌دهد که امیدواریم در پایان نوروز امسال نیز این امر تداوم داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در استان زنجان ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی، ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه هم‌سنگ است، خاطرنشان کرد: علاوه بر این 250 گردنه در محورهای اصلی و فرعی استان زنجان وجود دارد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha