• چهارشنبه / ۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97010801545
  • منبع : نمایندگی لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان:

تبدیل شعار «حمایت از کالای ایرانی» به فرهنگ و گفتمان عمومی

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، تبدیل حمایت از کالای ایرانی به فرهنگ و گفتمان عمومی را ضروری دانست و گفت: تولیدکنندگان به بازارهای کشورهای هم‌مرز توجه کنند و با ارتقای کیفیت محصولات خود افزایش صادرات به این بازارها را مدنظر قرار دهند.

به گزارش ایسنا ، عباس گودرزی با بیان این‌که هدف دشمنان از اعمال تحریم‎های فلج‎کننده زمین‎گیر کردن ملت و کشور ایران در حوزه اقتصادی است، اظهار کرد: دشمنان انقلاب زمانی که دریافتند، حریف اراده و اقتدار ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‎شوند، تلاش کردند تا از مسیر مباحث اقتصادی به ما آسیب برسانند.


وی مسائل اقتصادی را اولویت نخست کشور دانست و افزود: بر این اساس مقام معظم رهبری به‌عنوان دیده‎بان حکیم و زمان‎شناس انقلاب اولویت‎ها را به سمت مباحث اقتصادی ازجمله تبیین سیاست‎‎های اقتصاد مقاومتی هدایت کردند.

گودرزی بابیان این‌که در نام‌گذاری شعار سال‎های اخیر، رهبر معظم انقلاب بر مسائلی ازجمله جهاد اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تولید و اشتغال و اصلاح الگوی مصرف، بر روی مباحث اقتصادی تأکید فراوان کردند، ادامه داد: نام‌گذاری سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نشان می‎دهد که در حوزه حمایت از کالای ایرانی موفق عمل نشده است، چراکه در این صورت امروز شاهد وضعیت کنونی بیکاری در جامعه نبودیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، مبارزه جدی با قاچاق کالا و واردات بی‎رویه را به‌عنوان یکی از مؤلفه‎های مهم حمایت از کالای ایرانی برشمرد و خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی  عامل برکندن ریشه بیکاری در کشور، تقویت اقتصاد، جلوگیری از افزایش تورم و خروج جامعه از رکود و بیکاری است.

وی با بیان این‌که فعالان رسانه‎ای باید از طریق تولید محتوا در حوزه رسانه، حمایت از کالای ایرانی را به یک دغدغه عمومی تبدیل کنند، اظهار کرد: در این راستا نظارت بر کیفیت تولیدات و کالاهای ساخت داخل در تحقق هرچه بیشتر شعار سال تأثیرگذار است.

گودرزی بیان کرد: آحاد مردم در قبال تحقق شعار امسال وظیفه دارند، بنابراین نباید کسی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند، کمااینکه اقتدار ایران اسلامی به حمایت از کالای ایرانی وابسته است.

وی با اشاره به این‌که ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی موجب تقویت بازار فروش می‎شود، اظهار کرد: امروزه و در شرایط جنگ اقتصادی کسانی دلسوز انقلاب هستند که کیفیت را رعایت کرده و به تقویت بازار فروش داخلی کمک کنند.

گودرزی، تبدیل حمایت از کالای ایرانی به فرهنگ و گفتمان عمومی را ضروری دانست و ادامه داد: تولیدکنندگان به بازارهای کشورهای هم‌مرز توجه کنند و با ارتقای کیفیت محصولات خود افزایش صادرات به این بازارها را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha