• دوشنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ / ۲۱:۰۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97011302711
  • خبرنگار : 71486

زمان جام حذفی، بستگی به صعود استقلال دارد

فتاحی: پارسال جام قهرمانی را زود به پرسپولیس دادیم/ سوپرجام ۲۹ تیر برگزار می‌شود

فتاحی: پارسال جام قهرمانی را زود به پرسپولیس دادیم/ سوپرجام ۲۹ تیر برگزار می‌شود

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر می گوید زمان برگزاری فینال جام حذفی بستگی به صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد.

به گزارش ایسنا، سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری جام حذفی اظهار کرد: اگر بازی استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هفدهم اردیبهشت باشد، جام حذفی را دوازدهم اردیبهشت برگزار می کنیم اما اگر استقلال هجدهم اردیبهشت در آسیا بازی کند، فینال جام حذفی سیزدهم اردیبهشت برگزار می شود. البته این برنامه ها منوط به صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی است. برای اینکه استقلال خوبی از بازی شود، فینال را در روزهای آخر هفته برگزار می کنیم.

او درباره نامه سازمان لیگ به AFC برای تغییر برنامه مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: متاسفانه AFC با تغییر برنامه این مرحله مخالفت کرده است. کار آنها برای برگزاری مسابقات در این زمان غیر حرفه ای است. همه لیگ های دنیا ۲۵ اردیبهشت به پایان می رسد و هیچ دیداری برگزار نمی شود اما AFC دو بازی در مرحله یک هشتم نهایی گذاشته است. تیم های ملی ایران، کره جنوبی، ژاپن ، عربستان و ... هم بازیکنانی در لیگ قهرمانان آسیا دارند. عربستان برای همین موضوع بازیکنان خود را به اسپانیا فرستاد. با این حال امیدواریم همه تیم های ما به مرحله بعد صعود کنند.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برنامه ریزی برای فصل آینده لیگ برتر گفت: برای سال آینده برنامه ریزی کردیم و هفت، هشت روز بعد به باشگاه ها اعلام می کنیم. متاسفانه مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده در ۲۷، ۲۸ خرداد برگزار می شود. چون اسپانسر AFC از شرق آسیا است، برنامه مسابقات براساس مسابقات این کشورها بسته می شود. ما سال آینده جام ملت های آسیا را داریم و ان‌شاء‌الله قهرمان شویم. آن موقع فصل هم تمام شده است.

فتاحی درباره درخواست فدراسیون فوتبال برای تغییر برنامه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز با تاج صحبت کردیم اما گفتند تغییر مقدور نیست. برای فصل آینده، سه بازی از لیگ قهرمانان آسیا در اردیبهشت برگزار می‌شود. ما پارسال برنامه لیگ را در بهمن ماه گفتیم. امسال هم منتظریم برنامه تیم ملی مشخص شود تا برنامه فصل بعد را به باشگاه ها اعلام کنیم. شاید تغییراتی هم در برنامه جام جهانی علام شود.

او درباره مکان برگزاری جام حذفی گفت: ما به خاطر برنامه استقلال زمان قطعی بازی را اعلام نکردیم اما بازی در خرمشهر است. تا این لحظه ورزشگاه پیشرفت خوبی داشته است. بازی را دوازدهم یا سیزدهم اردیبهشت برگزار می کنیم. چمن ورزشگاه خیلی خوب شده و نور ورزشگاه هم تقویت شده است. اول هفته آینده بازدیدی در خرمشهر داریم.

او در واکنش به اینکه اگر ورزشگاه خرمشهر تکمیل نشده باشد، گفت: چند ورزشگاه را پیش بینی کردیم. اگر خرمشهر آماده نشود، یک ورزشگاه دیگر در خوزستان را در نظر داریم.

فتاحی درباره برگزاری سوپرجام فوتبال ایران بین قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی گفت: سوپر جام در تهران است. پرسپولیس که به احتمال زیاد قهرمان شده و استقلال اگر قهرمان شود، سوپر جام را ۲۹ تیرماه برگزار می‌کنیم.

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر درباره برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: پارسال ما جام قهرمانی را زودتر دادیم و تیم صبا ضرر کرد. منطقی هم بود چرا که پرسپولیس کم انگیزه تر شد. اگر سپیدرود در کورس بقا باشد، صدرصد جام را برای هفته آخر می گذاریم. اگر تکلیف سپیدرود مشخص باشد، در بازی با پارس جنوبی جام را می دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۱-۱۳ ۲۳:۳۳

اقای مهدی تاج برای مردم فوتبالی قابل فهم نیست