• سه‌شنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97011402771
  • خبرنگار : 30054

گردهمایی استارت‌آپ‌ها در ششمین برج بلند مخابراتی جهان

گردهمایی استارت‌آپ‌ها در ششمین برج بلند مخابراتی جهان

در بخشی از جشنواره نوروزگار برج میلاد که از دوم تا دوازدهم فروردین برگزار شد، شرکت‌های دانش بنیان در قالب نمایشگاهی با عنوان «تهران، شهر فردا» حاضر شده‌اند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در نمایشگاه «تهران، شهر فردا» استارت‌آپ‌هایی همچون ماکسیم، نت‌برگ، چیلیوری، شابش، دانرو و دیگر فعالان در این حوزه گرد هم آمده‌اند تا با معرفی خدمات و توانمندی‌های خود برای گردشگرانی که از جشنواره نوروزی برج میلاد دیدن می‌کنند، آنها را با این نوع کسب و کارها نیز آشنا کنند.

سرویس درخواست خودروی ماکسیم در دومین حضور خود در برج میلاد به ارائه خدمات و تخفیف‌های ویژه‌ای برای بازدیدکنندگان پرداخت.

این اپلیکیشن با حضور در همه شهرهای بالای یک میلیون نفر و با درنظر گرفتن ویژگی‌های شهرهای بزرگ و کوچک، این امکان را به مسافران می‌دهد تا با روشی دلخواه، درخواست تاکسی خود را ثبت کنند.

رزرو تاکسی در ساعات مختلف روز و برای روزهای بعد در ماکسیم امکان‌پذیر است؛ امکان درخواست همزمان چند سفر با یک گوشی نیز قابلیتی است که این اپلیکیشن دارد.

شابش وب‌سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی‌های املاک است که در آن مالکان و مشاورین املاک آگهی‌های فروش، رهن و اجاره انواع املاک مانند آپارتمان مسکونی، اداری، تجاری، ویلا، مستغلات، زمین، کلنگی، باغ و باغچه، انبار و سوله را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده می‌شوند.

شابش در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه جدیدترین نرم افزارارتباط با مشاورین املاک و جویندگان ملک آغاز به کار کرد و همچنین برای تسهیل استفاده افراد، نرم افزارتلفن همراه آن ایجاد و از طریق App Store و Google Play و کافه بازار در اختیار کاربران قرار گرفت.

سایت تخفیف و خرید گروهی نت‌برگ از دیگر شرکت‌کنندگان در نمایشگاه مورد اشاره بود.

نت‌برگ اولین و بزرگ‌ترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر همچون رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی و آرایشی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

چیلیوری که سفارش آنلاین غذا را از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت از بیش از ۲۰۰۰ رستوران در شهرهای مختلف ایران ممکن کرده، نیز از دیگر حاضران در نمایشگاه تهران، شهر فردا در برج میلاد بود.

اپلیکیشن دانرو بانک اطلاعات کسب و کارهای شهر است، که با آن می‌توانید از رویدادهای شهر همچون تخفیف‌ها، افتتاحیه‌ها و جشنواره‌ها نیز آگاه شوید.

دانرو با دیتابیس جامع و اطلاعات کاملی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، برای آنها این امکان را می‌کند که از بن تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی سرویس‌های مختلف را می‌دهد.

به گزارش ایسنا، رونق کسب و کارهای اینترنتی، علاوه بر تاثیر مستقیمی که بر موضوع اشتغال دارد، نقش مثبتی در بهبود ترافیک دارد چون با دسترسی راحتی که با ابزارهای الکترونیکی ایجاد می‌کند مانع بسیاری از ترددهای غیر ضروری می‌شود؛ این نوع کسب و کارها مبتنی بر یک ایده خلاقانه است و نشاطی به وجود می‌آورد که فرآیند زندگی شهری را تسهیل می‌کند.

علی درویش پور مدیرعامل برج میلاد درباره جشنواره نوروزگار گفت: ما برای شهروندان و مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور و سایر کشورها که از فرهنگ‌های مختلف وارد برج میلاد می‌شوند برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم تا لحظات خاطره‌انگیزی را برای آنها در نخستین روزهای سال نو رقم بزنیم؛ ما در مجموعه برج میلاد می‌کوشیم مهد فرهنگ، هنر و شادی را برای مردم بیافرینیم.

درویش‌پور با اشاره به وضعیت کمبود پارکینگ در برج میلاد با بیان اینکه یکی از چالش‌ها در ایام و مناسبت‌های خاص کمبود پارکینگ است، گفت: سعی کردیم با استفاده از فضای ضلع جنوبی برج و همچنین پارکینگ بیمارستان میلاد و دانشگاه علوم‌پزشکی این مشکل را مرتفع کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha