• شنبه / ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97011804955
  • خبرنگار : 71553

در بسته خبرهای اجتماعی ایسنا بخوانید،

۴میلیون تومان؛ «خط فقر» شهری‌ها تا نجفی: دلایل استعفایم را فردا اعلام می‌کنم"

۴میلیون تومان؛ «خط فقر» شهری‌ها تا نجفی: دلایل استعفایم را فردا اعلام می‌کنم"

۳۳ درصد جمعیت در «فقرمطلق»،۵ کشته و ۲۱ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس کرمان-تهران،نجفی: دلایل استعفایم را فردا اعلام می‌کنم وتوضیحات پلیس فتا درباره اختلال در شبکه اینترنت کشور + هشدار از پربازدیدترین اخبار اجتماعی ایسنا در هجدهمین روز فروردین هستند.

به گزارش ایسنا، اداره اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران امروز شنبه (۱۸فروردین) ۵۱ خبر را روی خروجی خود منتشر کرده است که مهمترین آنها به همراه لینک در زیر آمده‌ است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل خبر قابل دسترسی است:

نجفی: دلایل استعفایم را فردا اعلام می‌کنم

محمدعلی نجفی - شهردار تهران - از بررسی دلایل استعفای خود در جلسه فردای شورای شهر تهران خبر داد و گفت:اجازه دهید گزینه‌های مختلف را بررسی کنیم و هنوز اعضای شورای شهر حرف‌های من را نشنیده‌اند.

"نجفی"برای ماندن در شهرداری متقاعد شود/ شورا موافق استعفا نیست

ناهید خداکرمی - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران - با اشاره به درخواست استعفای نجفی از پست شهرداری تهران و بررسی این موضوع در جلسه روز یکشنبه (فردا) شورای شهر گفت: نجفی اعلام کرده که علت اصلی استعفایش، بیماری و درمان طولانی‌ مدت است درصورتی‌که معتقدیم نوع بیماری نجفی، بیماری است که شاید برخی دیگر هم به آن مبتلا باشند اما باعث نشده است که آنان از مسئولیت خود کناره‌گیری کنند و هم به درمان پرداختند و هم به مسئولیت خود ادامه دادند.

برنامه ویژه وزارت بهداشت برای دندان‌پزشکی بیماران "خاص" و "محروم"

 قاسم صادقی - رییس اداره امور دندان‌پزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت - با اشاره به دو کار ویژه این وزارتخانه برای ارائه خدمات دندان‌پزشکی در سال ۹۷ گفت: دو کار ویژه و مهم وزارت بهداشت در حوره دندان‌پزشکی، تجهیز کلینیک‌های ویژه به خدمات دندان‌پزشکی و راه‌اندازی مراکز دندان‌پزشکی بیماران خاص است.

آغاز فعالیت کلینیک‌های "سلامت خانواده" وزارت بهداشت + جزییات

ساره محمدی- مشاور وزیر بهداشت در امور زنان - از آماده شدن زیرساخت‌های کلینیک‌های سلامت خانواده و تایید آن از طرف مراجع ذیصلاح از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: بسته اصلی و شیوه کار این کلینیک‌ها تدوین شده و مورد تایید همه مراجع ذیصلاح از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی  قرار گرفته است و باید وارد فاز اجرایی شود.

۳۳ درصد جمعیت در «فقرمطلق» /۴میلیون تومان؛ «خط فقر» شهری‌ها در سال ۹۶

حسین راغفر- پژوهشگر و استاد دانشگاه - خط فقر مطلق برای یک خانواده چهار نفره شهری در سال ۹۶ را حدود چهار میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بر اساس محاسبات صورت گرفته در سال‌های اخیر، ۳۳ درصد جمعیت کشور دچار «فقر مطلق» هستند.

تقارن امتحانات نهایی با ماه رمضان/ زمان برگزاری امتحانات تغییر نمی‌کند

عبدالرسول عمادی - رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش - با اشاره به تقارن ماه رمضان با برگزاری امتحانات نهایی گفت: امتحانات را باید طبق قانون برگزار کنیم و اجازه جابجایی زمانی امتحانات نهایی را نداریم.

نیمی از درختان بلوط زاگرس بیمارند و در خطر خشک شدن + فیلم

امید سجادیان  - یک عضو هیات مدیره انجمن نهضت سبز زاگرس - با اشاره به اینکه نیمی از درختان بلوط منطقه زاگرس به بیماری دچار هستند، گفت: بیماری «زغال بلوط» می‌تواند درختان زاگرس را از بین ببرد.

آغاز زودهنگام طوفان‌های سیستان/ تشکیل بخش بین الملل "ستاد مقابله با گرد و غبار"؛ بزودی

از ابتدای سال جدید تاکنون تعدادی از مناطق مختلف کشور با پدیده گرد و غبار درگیر هستند. استان سیستان و بلوچستان یکی از مناطق حساس گرد و غباری است که هفته گذشته به مدت دو روز پی در پی با این پدیده مخرب دست و پنجه نرم کرد. بررسی عامل و منشا این طوفان‌ها موضوعی است که با توجه به تداوم این پدیده در طول فصل بهار و حتی تابستان اهمیت دو چندانی پیدا می کند.

هشدار مدیریت بحران درمورد احتمال طوفان و ناپایداری جوی در تهران

صمیم روزبهانی - سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران - با اشاره به گزارش‌ها و پیش بینی‌های هواشناسی نسبت به وقوع طوفان در تهران و ناپایداری جوی اظهارکرد: دراین ایام شاهد وضعیت ناپایدار جوی در فصل بهار هستیم و طبق آنچه که در سال‌های اخیر نیز شاهد آن بوده‌ایم، احتمال وقوع طوفان و بارش‌های شدید در نقاط مختلف تهران وجود داردو. برای امروز نیز سازمان هواشناسی پیش بینی کرده که شاهد رشد ابر، همراه با رگبار و رعد و برق در استان‌های مختلف کشور از جمله تهران باشیم و در همین راستا ما نیز موضوع را به تمامی ستادهای بحران مناطق تهران اعلام کرده‌ایم و آنان را به حالت آماده باش درآورده‌ایم تا آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند.

  به گزارش ایسنا  پنج خبر پربازدید اداره اجتماعی به شرح زیر است:

۳۳ درصد جمعیت در «فقرمطلق» /۴میلیون تومان؛ «خط فقر» شهری‌ها در سال ۹۶

۵ کشته و ۲۱ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس کرمان-تهران

توضیحات پلیس فتا درباره اختلال در شبکه اینترنت کشور + هشدار

یک تصور اشتباه درباره دوچرخه‌سواری

نجفی: دلایل استعفایم را فردا اعلام می‌کنم

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha