• یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 97011905189
  • خبرنگار : 71368

خداکرمی: پذیرش استعفا قبل از درمان معنا ندارد/آروین: ما روی حرف‌مان ایستاده‌ایم

خداکرمی: پذیرش استعفا قبل از درمان معنا ندارد/آروین: ما روی حرف‌مان ایستاده‌ایم

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از نجفی خواست که درمان کند؛ اما استعفا ندهد.

به گزارش ایسنا، ناهید خداکرمی صبح امروز در جلسه بررسی استعفای شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع سخنان نجفی گفت: بیماری شما ربطی به استعفا ندارد چرا که درمان آن تنها یک ماه زمان می‌برد و پذیرش استعفا قبل از درمان معنا ندارد.
وی با بیان اینکه بسیاری از مسئولان به این بیماری دچار هستند و حتی برخی‌ها با قهر کردن کشور را رها کردند گفت: اما حالا نجفی برای یک درمان یک ماهه می‌خواهد استعفا دهد؟
وی خطاب به نجفی افزود: تشریف ببرید، درمان کنید و مجددا برگردید.

آروین: ما روی حرف‌مان ایستاده‌ایم/نجفی با «امید» آمد

به گزارش ایسنا، بهاره آروین هم پس از استماع سخنان نجفی در مورد استعفایش ضمن مخالفت گفت: نجفی با شعار امید آمد و دید که مردم با چه امیدی در صف رأی گیری ایستادند.

وی ادامه داد: دلایل زیادی برای عدم پذیرش استعفای شما وجود دارد که یکی از آنها عملکرد قابل دفاع و قابل قبول شما است و چه کسی قبول می‌کند که با این عملکرد با استعفای شما موافقت کند؟

آروین با بیان اینکه کارهای خوبی انجام شده که مردم نمی‌دانند؛ اما اثرات آن در سال‌های آینده مشخص می‌شود، گفت: شما در شرایطی تاریک شهرداری را تحویل گرفتید و کار خود را آغاز کردید و فقط شهرداری را اداره نکردید، بلکه ریل گذاری درستی انجام شد که این ارزشمند است.

وی خطاب به نجفی تصریح کرد: شما مدیر قوی هستید و رویکرد شهردار و شورا نیز همسو است، ما شما را یک شبه انتخاب نکردیم و سه ماه زمان گذاشتیم تا شما را به عنوان شهردار تهران انتخاب کنیم و حداقل چند ماه طول می‌کشد فردی به مانند شما را به عنوان شهردار انتخاب کنیم که عملا روند کار متوقف می‌شود.

آروین با بیان اینکه انتخاب ما همیشه بین بد و بدتر بود، گفت: روزی که شما قرار بود انتخاب شوید از امید صحبت کردید و بعدها شنیدم که به شما گفته بودم که اگر کار سخت می‌خواستید چرا به شهرداری رفتید و به وزارتخانه نیامدید؟ که شما در پاسخ گفته بودید که دیده‌اید مردم با چه امیدی در صف ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه بزرگترین آفت ناامیدی است و از دست دادن امید و پاشیده شدن گرد ناامیدی، سرمایه‌های اجتماعی را به خطر می‌اندازد، گفت: شما سرمایه گذاری خطرناکی بر روی امید کردید؛ اما ما باید روی حرف‌مان بایستیم و ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha