• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: دولت
  • کد خبر: 97012006115
  • خبرنگار : 71533

واکنش سخنگوی دولت به افزایش نرخ ارز در روزهای اخیر؛

وضعیت فعلی بازار ارز برخلاف میل ما است

وضعیت فعلی بازار ارز برخلاف میل ما است

سخنگوی دولت گفت: وضعیت فعلی بازار ارز قطعا برخلاف میل ما است و ما از تمام ظرفیت‌های نظام برای اصلاح بازار ارز استفاده خواهیم کرد و ان‌شاءالله وضعیت آن را به سمت تعادل می بریم.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگاران در زمینه افزایش قیمت دلار طی روزهای اخیر اظهار کرد: وضعیت فعلی پول ما در زمینه ارز به هیچ وجه قابل قبول نیست قطعا این انتقاد به ما وارد است و باید همکاران ما در ارتباط این بازار تلاش بیشتری کنند؛ چراکه نیاز به یک سیاست وسیع‌تر از بانک مرکزی داریم که این سیاست‌ها اتخاذ شد و جلسات متعدد ستاد ویژه این موضوع با ماموریتی که جناب آقای رئیس‌جمهور به معاون اول خودشان دادند، تشکیل شد منتها جنبه خبری به خود نگرفته بود.

وی افزود: روز گذشته آخرین جلسه برگزار شد و ان‌شاءالله سیاست‌هایی که ما کاملا آثار و ابعادش را دیده‌ایم، امروز هم در خدمت ریاست جمهوری نهایی می شود و ان‌شاءالله ظرف روزهای آینده آن را اجرایی می کنیم.

سخنگوی دولت با بیان اینکه قبول داریم وضعیت، وضعیت خوبی نیست، اظهار کرد: برخلاف میل ما این وضعیت ادامه پیدا کرده است و ما تاکنون موفق نشده‌ایم اما قطعا در این راستا باتمام قدرت از ظرفیت‌های نظام استفاده می کنیم و ان‌شاءالله این بازار را متعادل خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۸

الان که رسیده به ۶۰۰۰ تومان تازه با تمام قوا وارد میدان میشین؟! الان که بدبخت شدیم؟‌نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟!

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۲

.بله اصلا روال کاریشون این هست .وارد عمل میشن ولی دقیقا سیاست دولتهای قبلی رو تو این زمینه دنبال میکنند. ارز گرون میشه یا گرون میکنن! بعد که به حد قابل توجهی رسید وارد عمل میشن مقداری از افزایش رو از بین میبرند. الان دلار شد 6 تومن قبلش بود 3700. وارد عمل میشن ان‌شاالله حدود 5 تومن ثابت نگهش میدارن! دقیقا مثل زمانی که 800 تومن بود رفت بالا تا 4 تومن وارد عمل شدن رو 2700 و بعدش رو 3200 و نهایتا 3700 ثابت نگهش داشتن.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۶:۰۵

تازه بعد از ثابت کردن نرخ دلار رو 5 تومن هم با خودشون میگن مردم راضی هستند . به مرگ گرفتیم به تب راضی شدن!

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۲۹

اقتصاد و بازار که به میل شما کار نمیکنه؟. راه حل ارائه بدید و از کلی گویی دست بردارید.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۳۹

دولت ارز داده دست بخش خصوصی ( صرافی ها ) بدون نظارت در این بحران ارز هم یکسری میخرند که اصلان بدردشان نمیخوره فقط دلالی میکنن همین بازار کاذب درست کرده جلوی فروش ارز بگیرید بدین روش

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۲

آقا اگه دست به کاهش سودبانکی نمیزدید ودخالت نمیکردیداینجورنمیشد.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۴۸

ایشون منظورشون تعادل دلار در قیمت 7000 تا 7500 تومانه احتمالا! بگید زحمت نکشید خودش اونجا به تعادل میرسه! یه زمانی دلار داشت میومد پایین قبل برجام همین آقایون گفتند کمتر از 3 هزارتومن نمیشه! نشون میده کارشون بی ارزش کرده پول و بدبخت کردن مردمه! از رییس جمهور هم بخوایید که بابت قول الکی که به مردم دادند عذر بخوان! وقتی سواد اقتصادی ندارند می تونند نظر ندند!

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۷

چه عجب بالاخره پیداتون شد

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۹

اقتصاد ایران چه شکلی هست که وقتی همچنین اتفاقی میوفته دولت اعلام میکنه وضعیت خوبی نیست!!! کی داره این بلا را سر مردم میاره؟ تورم را اعلام کنید هنوز 9 درصده؟ بیچارمون کردین

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۴:۵۹

با میل شما و شعار دادن وضع و اوضاع درست نمیشه ، تا کی حرف میزنید ؟ مطمئنید این قیمتهای ارز ، نوسانات قیمت خودرو و ... ، نظر و میل گروهها و افراد خاص نیست و شما هیچ کاره اید !!!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۳

از تعداد "ان‌شاالله"هایی که تو چهار خط گفته معلومه چقدر برنامه داره. دولت و اقتصاد فروپاشیده عملا. لبخند رییس جمهور قبل از عید که می گفت ملت عزیز نگران نباشد...حیف و صد حیف. نگران چی هستین کاری از دست این ملت مظلوم برنمیاد خیالتان راحت.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۵:۰۹

سود بانکی در این چند سال و زیاد شدن نقدینگی و سرگردان شدن پول ها این بلا رو سر اقتصاد کشور آورد.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۵:۱۷

آخر تا کی باید بخاطر ندانم کاری​های شما سیاسیون مردم بدبخت باشند دست بردارید روابط بین الملل خود را بهبود سازید تا ببینید دلار چه سقوطی خواهد کرد.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۴

این حرف یعنی شما هیچ کاره هستی. پس جمع کن برو.بذار ملت تکلیفشون رو بدونن. بذار بدونن با کی طرف هستن و به حساب اونها برسن. هی نیاید وصله و پینه بزنید. من بعید میدونم راست بگی. دستاتون همتون تو یه کاسست.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۵:۲۹

استفعا بدهید

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۲۱:۳۹

دقیقا یه عده دنبال همینن.. این همه نوسان دلیل اقتصادی نداره...

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۶:۵۴

ما که نمیگذریم، ایشالا خدا هم ازتون نگذره. همین.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۲

ب حضرت عباس به اندازه یه ارزن به حرفاتون اعتماد ندارم

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۷:۱۵

بابا شماها خیلی واکنشهاتون تند و محکم یه خورده ملایم برخورد کنید تا بازار ارز یه تکونی بتونه بخوره.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۷:۳۴

کسانی که دم از تدبیر می زدنند امروز کجا هستن چرا این انقلاب را تضعیف میکنید.استعفا چیز بعدی نیست.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۷:۳۷

چرا مدیر بانک مرکزی استعفا نمی دهد پاسخ گو باشید قبل از آنکه مجبور به پاسخ گویی شوید.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۳

اینطورمیخواستیدتولید داخلی رو رونق ببخشید.اینطورکه قیمت ارزافزایش پیداکردضربه به تولید داخلی زدید.مجددا افزایش قیمت ارز موجب بالا رفتن هزینه تولید وافزایش بیکاری پدید میاره.لطفا اقدام کارشناسی کنید.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۷:۴۵

آخه تا کی!!!!!!خسته شدیم به خدا

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۹:۳۷

با این ان‌شاالله ماشاالله که ایشون عرض کرد معلومه که برنامه ای ندارند. فکر کنم دلار به۱۰۰۰۰ تومان برسه. من که امروز همه پولم رو دلار میکنم.

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۵ ۱۶:۳۲

مسئولین عزیز فکر چاره باشید با صحبت کردن وشعار دادن کار درست نمیشه. عزیزان ملت جیبشون خالیه . اصلا از زندگی مردم واقعاً خبر دارید تووضعیت فعلی؟

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۳۱ ۰۸:۴۹

ماشاالله برا این وضع چقدرخوبه چقدر احساس خوشبختی می کنیم !!!!!!!!!!!!!!!