• دوشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97012006160
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

در نقد برنامه‌های نوروز عنوان شد

درگیری سریال‌های نوروز با گرایش‌های سیاسی

درگیری سریال‌های نوروز با گرایش‌های سیاسی

یک کارگردان و نویسنده تلویزیون گفت: از میان مجموعه‌های پخش شده در نوروز ۹۷ می‌توان گفت «پایتخت» از نظر جذب مخاطب، همچنین فیلمنامه موفق عملکرده است، اما پایان این سریال به دلیل سوالات بی‌جواب متعددی که ایجاد کرد، رضایت‌بخش نبود.

علی خودسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره محتوای سریال‌های پخش شده در نوروز سال جاری اظهار کرد: محتوای سریال‌های نوروزی محتواهای مطلوبی بودند. شروع سریال‌ها موفق‌تر از پایان آنها بود از جمله سریال «پایتخت» که پایان آن با سوال‌های بی‌جواب متعددی همراه بود.

وی با اشاره به علت کاهش مخاطبان برخی از سریال‌های نوروزی، افزود: درگیری برخی از سریال‌ها با گرایش‌های سیاسی علت اصلی کاهش مخاطبان سریال‌ها در نوروز سال جاری بوده است.

این فیلمنامه‌نویس ادامه داد: ساعت پخش سریال‌ها و برنامه‌های نوروزی در سال جاری دچار تداخل بودند. از جمله این تداخل‌ها می‌توان به سریال «دیوار به دیوار» و مجموعه «کلاه قرمزی» اشاره کرد که نمونه بارز این تداخل بود؛ این موضوع موجب سردرگمی مخاطب می‌شد.

خودسیانی تصریح کرد: از نظر نوع نقش‌آفرینی در سریال‌های نوروزی سال جاری می‌توان گفت بازیگران در این زمینه موفق عمل کردند. هرچند که در برخی از سریال‌ها شخصیت‌هایی حضور داشتند که جلوه‌های بدآموزی برای جامعه ایجاد می‌کرد. نمونه آن را می‌توان نقش بهتاش در سریال پایتخت عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: از میان مجموعه‌های پخش شده در نوروز ۹۷ می‌توان گفت سریال «پایتخت» از نظر جذب مخاطب، همچنین فیلمنامه موفق عملکرده است، اما پایان این سریال به دلیل سوالات بی‌جواب متعددی که ایجاد کرد، رضایت‌بخش نبود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۶:۴۶

سازمان سینمایی اوج با پول پایتخت را به سمت مسائل سیاسی برد

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۱ ۰۰:۱۹

آفرین به عوامل سریال پایتخت که گوشه ای از مظلومیت شهدای حرم را به تصویر کشیدند. پایتخت این بار هم 20 گرفت.

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۱۷:۰۷

نه طوفان نه موشک نه آر پی جی نه تانک نه توپ متافیزیک

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۲۰:۳۴

آخرش که از نظر نظامی در حد کارتون والدیزنی بود . از اینها که بمب میترکه همه سیاه میشن فقط . کلی خندیدیم

avatar
۱۳۹۷-۰۱-۲۰ ۲۳:۵۱

چون اولش رقص و اواز بود خوب بود؟براکسانی که هرشب توپارتی هستن،بله کمی اخرش دردناک بود....بیدارشویدقبل از انکه زیر پای دشمنان بیدارتان کنن