• سه‌شنبه / ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 97012106534
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

پیام نماینده امام جمعه تبریز در پی شهادت شهید اکبر زوار جنتی

پیام نماینده امام جمعه تبریز در پی شهادت شهید اکبر زوار جنتی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به دنبال شهادت نوزدهمین شهید مدافع حرم از استان در سوریه پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در متن پیام حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم آمده است:  

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل را به تصویر کشید.

خبر شهادت " بسیجی پاسدار شهید اکبر زوار جتنی " فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت ؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ ؛ صهیونیست‌های  جنایت کار و ددمنش بدانند این خون‌های پاک عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی‌شان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر "عج الله تعالی فرجه الشریف"، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و مردم شهیدپرور استان آذربایجان شرقی بویژه خانواده محترم شهدا تسلیت عرض می‌نمایم  و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع ) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.»

 شهید "اکبر زوار جنتی" در سوریه و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در بمباران فرودگاه "التیفور" توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha