• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97012608843
  • خبرنگار : 71576

اکبر احدی: امیدوارم در هفت وزن بازیهای آسیایی بوکسور اعزام کنیم

اکبر احدی: امیدوارم در هفت وزن بازیهای آسیایی بوکسور اعزام کنیم

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: فدراسیون بوکس نو پا است و امیدوارم با همکاری کمیته ملی‌ المپیک در هفت وزن بازی‌های آسیایی جاکاراتا، بوکسور اعزام کنیم.

اکبر احدی در گفت و گو با ایسنا، در مورد تصمیمات اخیر کمیته ملی المپیک مبنی بر اعزام کردن تعداد کمی از بوکسورها(سه سهمیه) به بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ جاکارتا، توضیح داد: نظر کمیته این است که تنها سه سهمیه را به بازی‌های آسیایی اعزام کند اما طبق جلساتی که با مسئولان این سازمان داریم در تلاش هستیم آن‌ها را متقاعد کنیم که این فدراسیون یک فدراسیون نو پا است و بوکسورهای حاضر در تیم ملی همه جوانان با استعدادی هستند که باید میدان‌های بزرگ را تجربه کنند.

او افزود: با جلساتی که برگزار شده است، مسئولان ورزش کشور تا حدودی متقاعد شده‌اند. امیدوارم بتوانیم در هفت وزن این مسابقات بوکسور اعزام کنیم تا استعدادهای این جوانان شکوفا شود.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان، در مورد شرایط فعلی تیم ملی نیز توضیح داد: تمرینات بوکسورهای ایران از دی ماه ۱۳۹۶ و پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس برگزار شد. با پشت سرگذاشتن یک دوره اردوی تمرینی، ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۶ در تورنمنت تدارکاتی شرکت کرده و نتیجه قابل قبولی هم گرفتیم که امیدوار کننده بود. از اواسط اسفند ۱۳۹۶ نیز اردوهای تیم ملی تعطیل شد و با وقفه یک ماهه تمرینات تیم ملی از ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ آغاز شد. در حال حاضر هم تمرینات تیم ملی برای حضور در تورنمنت قزاقستان پیگیری می‌شود.

احدی ادامه داد: خوشبختانه با تمریناتی که داشتیم بوکسورها به سطح خوبی رسیده بودند اما با این وقفه یک ماهه که ناخواسته به وجود آمد، ملی‌پوشان تا حدودی از آمادگی صد در صد دور شده‌اند. البته در دور جدید تمرینات آن‌ها را به سطح خوبی رسانده‌ایم. سعی می‌کنیم در دور جدید اردوها این ضعف برطرف شود تا در تورنمنت قزاقستان که تدارکاتی برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ است، شاهد موفقیت آن‌ها باشیم.

او در پایان این گفت و گو، درباره دلیل وقفه یک ماهه اردوهای تیم ملی بوکس نیز خاطرنشان کرد: قرار بود ۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۶ به یک اردوی تدارکاتی در لهستان اعزام شویم که متاسفانه لغو شد. اردوی مشترک با تیم ترکیه نیز به دلیل دیر ارسال شدن دعوتنامه از سوی فدراسیون این کشور لغو شد. با نزدیک شدن تعطیلات نیز شرایط دست به دست هم داد تا این وقفه به وجود بیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha