• یکشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97012609154
  • خبرنگار : 30054

در سال حمایت از کالای ایرانی اتفاق افتاد:

برند ایرانی پاکشو، برنده جشنواره بین‌المللی نیویورک

پاکشو

برای اولین بار در تاریخ تبلیغات ایران یک شرکت ایرانی توانست با تولید یک ویدیو شرکتی (کورپوریت ویدیو) در یک جشنواره بین‌المللی مطرح و در رقابت با سایر برندهای جهانی، جوایز ویژه‌ای کسب کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت پاکشو در بخش فیلم‌های تبلیغاتی جشنواره بین‌المللی نیویورک که در ۲۱ فروردین ماه ۱۳۹۷ مراسم پایانی آن برگزار شد، با کورپوریت ویدئوی خود با عنوان «داستان شما، داستان ماست» (Your Story is our Story) توانست جوایز تندیس نقره‌ای و برنزی این جشنواره را در بخش‌های روابط‌عمومی و بهترین متن کسب کند.

کورپوریت ویدئوی شرکت پاکشو که در سال ۲۰۱۷ با کارگردانی پژمان فخاریان و همکاری فریلنسرهای ایرانی و بین‌المللی تولید شده و توانست برای اولین بار در تاریخ تبلیغات ایران، در فستیوال نیویورک New York Festivals World’s Best TV & Film شرکت کند و در دو بخش در بین ۷۰ فیلم تبلیغاتی در میان بزرگان صنعت از ۵۰ کشور دنیا موفق به دریافت جایزه جشنواره شود. رقبای این ویدئو شرکت‌های بزرگی چون بریتیش پترولیوم، بنتلی موتورز، بریجستون و لیگ حرفه‌ای فوتبال انگلیس بودند.

امید روستا مدیر تبلیغات شرکت پاکشو با اشاره به این که این اتفاق نه تنها برای پاکشو بلکه برای تمام صنعت ایران بسیار مهم است، گفت: «تا به امروز هیچ محتوای تبلیغاتی از شرکت‌های ایرانی در عرصه‌های جهانی حاضر نشده بود و نتیجه‌ای که از اولین حضور حاصل شده است نه‌ فقط برای گروه پاکشو بلکه برای تمامی صنعت و تولید در ایران بسیار ارزشمند است. تجربه حاصل از آن می‌تواند صنعت ایران را در عرصه جهانی دستخوش تغییرات مثبتی سازد.»

وی درخصوص اهمیت تولید محتوای خوب در سطح بین‌المللی می‌گوید: «ارائه محتوایی از برندهای ایرانی که بتواند در عرصه‌های جهانی نماینده شایسته‌ای از کشورمان باشد، یکی از مواردی است که برای رشد صنعت ایران کمتر به آن توجه شده است و تولید اینگونه محتوای با کیفیت از برندهای ایرانی می‌تواند نام ایران را در جهان مطرح کند.»

پژمان فخاریان، کارگردان این ویدیوی تبلیغاتی در زمینه روند ساخت این کورپوریت ویدئو می‌گوید: « براساس استراتژی شرکت پاکشو، پس از توافق برای انجام این پروژه، پیش‌نویسی را برای این ویدئو تهیه و با توجه آن، سوفیا دی‌فِی که یکی از متخصصان تهیه فیلم‌های شرکتی در دنیا است را به عنوان نویسنده فیلمنامه انتخاب کردیم و با توجه به این که او در زمینه ساخت کورپوریت ویدئوهای برندهای مختلف فعالیت کرده بود و با خاورمیانه و ایران آشنایی خوبی داشت، توانست فیلمنامه جذابی را برای ساخت این ویدئو تهیه کند.»

همچنین فستیوال بین‌المللی فیلم نیویورک هر ساله برگزار می‌شود و طی چند سال اخیر توانسته جایگاه معتبری در بین رویدادهای فیلم جهان پیدا کند. این فستیوال شامل بخش‌های متنوعی مانند فیلم های مستند تبلیغاتی، فیلم‌های تصویر سازمانی و فیلم‌های اطلاع‌رسانی درون سازمانی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.