• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97020100075
  • خبرنگار : 90047

برای شرکت در مسابقات فوتبال ناشنوایان قهرمانی آسیا در کره جنوبی

حاجیلو: فوتبالیست‌های ناشنوا به جای زمین چمن روی آسفالت تمرین می‌کنند!

حاجیلو: فوتبالیست‌های ناشنوا به جای زمین چمن روی آسفالت تمرین می‌کنند!

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان با اشاره به امکانات ضعیف و زمین چمن نامناسب تیم فوتبال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا درکره جنوبی گفت: تکرار عنوان قهرمانی در کره جنوبی کار سختی است.

اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با ایسنا، در  ارزیابی از وضعیت تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که دوم اردیبهشت عازم کره جنوبی می‌شوند، افزود: برای شرکت در چهارمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا طی ۵ ماهی که سرمربیگری این تیم را بر عهده گرفتم سعی کردم با جوانگرایی تیم و آماده‌سازی ۲۰ بازیکن تیم خوبی را راهی کره جنوبی کنیم. البته در حال حاضر دو بازیکن کلیدی این تیم دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا و مینیسک زانو هستند که امیدوارم تا قبل از اعزام به این بازیها مشکل آسیب‌دیدگی آنها مرتفع شود.

وی با اشاره به امکانات بسیار ضعیف و زمین چمن نامناسب تیم ملی فوتبال ناشنوایان برای آماده‌سازی جهت شرکت در چهارمین دوره بازیهای قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی گفت: زمین چمن مصنوعی که تیم فوتبال ناشنوایان در مجموعه ورزشی این فدراسیون تمرین می‌کند، نزدیک به ۲۰سال است که هیچ تعمیراتی در آن صورت نگرفته و به حدی شرایط نامناسب دارد که تقریبا زمین چمن تبدیل به آسفالت شده است. 

سرمربی تیم فوتبال ناشنوایان تصریح کرد: این فدراسیون چون ۱۸ رشته ورزشی را تحت پوشش دارد و از اسپانسر خاصی نیز برخوردار نیست، در نتیجه اعتباری که وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون می‌دهد تنها جوابگوی چند رشته ورزشی است و فدراسیون قادر نیست از نظر امکاناتی شرایط راضی‌کننده‌ای را برای تمام ۱۸ رشته ورزشی فراهم کند.

حاجیلو در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می‌کنید در چهارمین دوره بازیهای آسیایی تیم ایران بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، خاطرنشان کرد: در دوره گذشته که این رقابتها به میزبانی ایران در کیش برگزار شد، تیم ایران با حضور ۴ تیم قهرمان شد. اما در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های قدرتمندی همچون کره‌جنوبی، استرالیا و... حضور دارند که هیچ شناختی نسبت به آنها نداریم و بیشتر بازیکنان اولین تجربه حضورشان در بازیهای آسیایی است. این که بتوانیم از عنوان قهرمانی خود در چهارمین دوره بازیهای آسیایی دفاع کنیم کار سخت و غیرقابل پیش‌بینی است.

وی در پایان گفت: فوتبال ناشنوایان بسیار مظلوم واقع شده و هیچ کس شناختی از آن ندارد. به طوری که برای شرکت در بازیهای قهرمانی آسیا حتی یک فیلم از تیم‌های شرکت کننده در اختیار ما نگذاشتند تا شناختی نسبت به تکنیک و تاکتیک حریفان آسیایی پیدا کنیم. سعی کردیم تنها بازیکنان خود را از نظر بدنی و روحی و روانی آماده کنیم تا دغدغه کمتری برای رویارویی با حریفان آسیایی خود داشته باشند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha