• یکشنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۹:۳۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97020201317
  • خبرنگار : 71576

حواشی مسابقات جام فجر تکواندو

حواشی مسابقات جام فجر تکواندو

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر تکواندو با حواشی زیادی همراه بود.

به گزارش ایسنا، روز دوم و پایانی بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر تکواندو از صبح امروز (یکشنبه) به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شده که با حواشی مختلفی همراه بود.

از این دوره مسابقات تکواندو جام فجر، استقبال بسیاری خوبی صورت گرفته بود. تعداد زیادی از هواداران و دوستداران رشته ورزشی تکواندو در سالن برگزاری این رقابت‌ها حاضر شده بودند و بعضا به دلیل پر شدن سکوهای سالن تعدادی از این تماشاگران به صورت ایستاده این مسابقات را تماشا می‌کردند.

حضور پر شمار خانواده‌ها و بانوان در سالن ورزشگاه انقلاب کرج، برای تماشای رقابت‌های تکواندو جام فجر نیز از جمله اتفاقات قابل توجه بود که تعداد آن‌ها از تماشاگران مرد هم بیشتر بود.

"کانگ" سرمربی کره‌ای اسبق تیم ملی تکواندو نیز در محل برگزاری مسابقات حاضر شد و به همراه "محمد پولادگر" این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا می‌کرد.

عکاسان و اصحاب رسانه‌های خارجی نیز برای پوشش خبری این تورنمنت، در سال انقلاب استان البرز حاضر بودند.

"مهدی بی‌باک" سرمربی سابق تیم ملی تکواندو مردان نیز برای مدتی در سالن حاضر شد و مبارزه شاگردان سابق خود را از نزدیک تماشاکرد. او پیش از "فریبرز عسکری" هدایت تیم ملی تکواندو را بر عهده داشت.

مراسم قرعه‌کشی هشتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا نیز در حاشیه این مسابقات برگزار شد تا با اتمام این تورنمنت، رقابت‌های جام باشگاه‌ها آغاز شود.

شکست "عرفان ناظمی" مقابل "مهدی خدابخشی" در دو ثانیه آخر برای دقایقی جو سالن را متشنج کرد و هواداران "خدابخشی" یک صدا او را تشویق می‌کردند. این بازی تا دو ثانیه آخر ۴ - ۴ بود که با آخرین ضربه خدابخشی ۶ - ۴ به سود او تمام شد.

رضا زادمحمد رئیس ایرانی فدراسیون تکواندوی اتریش نیز به عنوان مهمان در محل برگزاری این مسابقات حاضر بود و این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha