• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۳:۳۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97020503230
  • خبرنگار : 71560

ملکشاهی: باید مقصران التهاب بازار ارز شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود

ملکشاهی: باید مقصران التهاب بازار ارز شناسایی و با آنها برخورد قانونی شود

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:‌ اخیرا موضوع ارز جامعه را ملتهب و خسارات زیادی به مردم و تولید کنندگان و وارد کنندگان وارد کرد. من احساس می‌کنم دست‌های پنهان و غیر پنهانی در این موضوع وجود دارد که قصد دارد مردم را وارد خیابان‌ها کند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ملکشاهی در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس بیان کرد:‌ نطق‌ها و تذکرهای شفاهی و کتبی متعددی را نمایندگان در مجلس مطرح می‌کنند که زمان مجلس را می‌گیرد. ولی هیچ یک از مسئولین و وزرا، عکس‌العملی نسبت به این تذکرات نشان نمی‌دهد که نشانگر این است که اقتدار و شان مجلس حفظ نمی‌شود.

وی در ادامه  گفت: مجلس باید کمیته‌ای برای این موضوع تشکیل دهد تا ببیند این تذکرات و نطق‌ها چه نتیجه‌ای را داشته است. باید وزرا را به مجلس فرا خواند و پرسید که نسبت به این تذکرات چه اقدامی انجام داده است.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس ادامه داد: متاسفانه گاهی جامعه‌ی ما به دلیل سوء مدیریت و تعمد بعضی از مدیران ملتهب می‌شود و منجر به ایجاد نارضایتی در بین مردم می‌شود. اما متاسفانه هیچ اتفاقی نمی‌افتد و با مسئول خاطی برخورد نمی‌شود. اخیرا ارز جامعه را ملتهب کرد و خسارات زیادی به مردم و تولید کنندگان و وارد کنندگان وارد کرد. من احساس می‌کنم دست‌های پنهان و غیر پنهانی در این موضوع وجود دارد که قصد دارد مردم را وارد خیابان‌ها کند. در رابطه با ارز باید با مسئولین برخورد قانونی شود و پرسید کسانی که در بازار اخلال ارز دستگیر شده‌اند چه وابستگی‌هایی با مسئولین و بانک مرکزی داشته‌اند.

ملکشاهی تصریح کرد:‌ باید کمیته‌ای برای رسیدگی به این مساله مشخص شود و افرادی که دراین موضوع مقصر هستند شناسایی شده و به دادگاه معرفی شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده  داشت، در پاسخ به این تذکر بیان کرد:  تذکرات و نطق‌ها در مجلس تاثیر خود را در اذهان عمومی و رسانه‌ها می‌گذارد و مسئولان عموما پاسخگو هستند و بی تاثیر نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha