• چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 97020503424
  • خبرنگار : 71591

شیائومی بازار هند را از آن خود کرد

شیائومی در سه ماهه آغازین سال جاری ۲۰۱۸ میلادی ۳۱ درصد از سهم بازار هند را از آنِ خود کرده است.

به گزارش ایسنا، موسسه تحلیلی کانالیز به تازگی آماری را منتشر کرده است که طبق آن برند چینی شیائومی که تقریبا می‌توان گفت یکی از برندهای نوپا و تازه تاسیسی است که این روزها توانسته است با ارائه محصولات تکنولوژی باکیفیت و تقریبا ارزان، جای پای خود را به خوبی در بازارهای متعدد جهان محکم کند و با سایر رقبای قدرتمند خود به رقابت تنگاتنگی بپردازد.

این درحالیست که بزرگترین رقیب آن در هند، سامسونگ است که یک سهم ۲۵ درصدی از این بازار را دارد. این تولیدکننده چینی محصولات حوزه فناوری نظیر گوشی‌های هوشمند، ساعت های هوشمند و غیره شاهد یک رشد و افزایش ۱۵۵ درصدی در فروش گوشی‌های خود بوده است، به گونه‌ای که از شرکت‌های چینی و رقیب‌های دیرینه وطنی خود نظیر اوپو و ویوو نیز پیشی گرفته است.

شیائومی قصد دارد این استراتژی موفقیت آمیز خود را در بخش‌های دیگر همچون تلویزیون نیز به کار گیرد و عرصه را برای جولان دادن سامسونگ، ال جی و سونی تنگ کند. جالب است فروش دیگر شرکت‌های چینی همچون لنووو و جیونی هم در سه ماهه اخیر، به ترتیب با یک کاهش ۶۰ و ۹۰ درصدی در بازار هند روبه رو شده اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.