• پنجشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۲
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 97021307129
  • خبرنگار : 71429

توضیحات خرم‌آبادی درباره فیلترینگ تلگرام

توضیحات خرم‌آبادی درباره فیلترینگ تلگرام

معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی مطلبی را در خصوص میزان موفقیت فیلتر تلگرام در روسیه به رشته تحریر در آورده است.

به گزارش ایسنا، متن یادداشت عبدالصمد خرم آبادی که در کانال شخصیش در سروش منتشر شده به شرح زیر است:

«علیرغم تبلیغات وسیع رسانه‌های آمریکایی و غربی و طرفداران آنها دائر بر ناموفق بودن فیلتر تلگرام در روسیه، فیلتر تلگرام در این کشور موفق بوده و بعد از فیلتر رتبه بازدید تلگرام در این کشور سقوط فاحشی داشته است.

بررسی‌های به عمل آمده حاکی از آن است که رتبه بازدید تلگرام قبل از فیلتر شدن در روسیه 105 بوده و ظرف 10 روز گذشته از رتبه یکصد وپنجمین پایگاه پر بازدید به رتبه 209 سقوط کرده است. یعنی هر روز بیش از 10 پله سقوط داشته است.

با توجه به روند پر شتاب مهاجرت مردم با بصیرت ایران اسلامی به پیام رسان های داخلی و دانش و تجربه جوانان و مهندسان نخبه ایرانی و عزم جزم و هماهنگی بی نظیر اکثریت قریب به اتفاق مسئولان در رفع سلطه بیگانگان بر فضای مجازی کشور، ان‌شاءالله جمهوری اسلامی ایران در این موفق‌تر عمل خواهد کرد.»

انتهای پیام

 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۲:۲۱

در تلگرام میمانیم

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۲:۳۳

😄😄😄😄😄

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۲:۴۳

آفرین دنیا داره به سمت هوش مصنوعی میره اما مسئولان کشور ما هنوز استفاده از هوش طبیعی را ممنوع و حرام میدونند، تا کی باید این تحقیر وذلت رو تحمل کنیم...

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۲:۵۰

ما و تمام دوستان و خانواده هامون که با فیلتر شکن داریم عین سابق استفاده می کنیم هیچ مشکلی هم نداریم. من برای تمام اعضای خانواده ام هم فیلتر شکن نصب کردم حتی برای پدر و مادر پیرم. حتی اگر یک روز از تلگرام مهاجرت کنیم خیالتون راحت باشه که هرگز هرگز به پیام رسان های داخلی مهاجرت نخواهیم کرد.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۲:۵۷

میزان محبوبیت شما مسئولین هم به همین اندازه نزد مردم سقوط داشته است .

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۳:۰۲

خیلی جالبه همه دنیا حتی خود روسیه دنبال این هستند که خبرگزاریهاشان با حداکثر توان در فضای مجازی ( فیسبوک، توییتر ، اینستاگرام و... ) کارکنند تا صدایشان شنیده شود ولی مسئولین دولتی و حکومتی ایران دارند صدای خبرگزاری هایشان را در دنیا خاوش می کنند !!!! با رفتن امثال ایسنا و .... از تلگرام فقط مردم بیشتر به روشهای سنتی و سایتهای خارجی ترغیب می شوند .

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۳:۲۸

روند پرشتاب مردم با بصیرت ایران اسلامی به پیام رسان های داخلی البته به صورت دستوری و اجباری . دقیقا مثل مهاجرت مردم جنگ زده از خونه و کشور خودشون . اه که چقدر رو دارید شما که میگید و شما که انتشار میدید .

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۳:۲۸

خندم گرفت

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۳:۴۱

تو که راست میگی ما هم میگیم راست میگی

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۳:۴۳

چرا از باز بودن، وحشت هست؟ چرا در پی بستن هستند؟ چه چیزی هست که مردم نباید بدانند و دانستن آن آسیب رسان است و به چه کسی آسیبی می رساند؟ و ...

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۴:۰۴

با چه شوق و ذوقي از فيلترينگ حرف ميزنن!!

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۴:۵۹

خخخخخخخ.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۶:۱۸

خخخخخخ - اندکی صبر سحر نزدیک است

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۶:۳۳

خود بری و خود دوزی و خود خندی، به به چه هنرمندی.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۶:۵۹

از دیروز بعد از ظهر هیچ فیلتر شکنی کار نمی‌کنه(حداقل اونهایی که من می‌شناسم!) هیچ گزارشی هم از این وضع وجود نداره! فقط تلگرام فیلتر شده؟! چرا سکوت کردن خبرگزاری ها، اگر خبری هست خب بگید حداقل اینهمه حرص نخوریم و پول خرج فیلتر شکن نکنیم

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۷:۱۲

ممنونم که آنقدر به فکر ما هستید ، بوس

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۹:۱۳

ان‌شاالله.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۹:۱۵

دولتمردان عزیز زیاد زحمت نکشید همه با فیلتر شکن وصل شده اند لطفا افزایش دلار را کنترل فرمایید

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۳ ۱۹:۱۸

به همین خیال باش ، من به شخصه به استفاده از تلگرام ادامه میدم ، میگن باعث افزایش جرم و .... شده ، دوستان عزیز من چاقو میتونه یه نفر رو بکشه و میتونه دست یک پزشک باشه و جان کسی رو نجات بده و نمیشه چاقو رو تحریم کرد . ایسنا لطفا کامنتمو بزار

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۴ ۰۰:۴۰

برداشته اند و کل اینترنت رو در ایران قطع کرده اند و تصور میکنند که توانسته اند تلگرام را فیلتر کنند...!

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۴ ۱۲:۴۷

نمیدونم چرا هیچ کس از فیلترینگ گسترده کشور های اروپایی به خصوص فرانسه حرفی نمیزنه همه مردم کشور ما فکر میکنند فقط ما تو دنیا دست به فیلتر میزنیم اما این در حالیه که بدونید با دستور مستقیم رییس جمهور فرانسه بعضی از سایت ها و شبکه های مجازی مخالف دولت فرانسه مدت هاست در این کشور فیلتر هست اما نمیدونم چرا کسی در رابطه با این ها حرفی نمیزنه!؟