• سه‌شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 97021809560
  • منبع : نمایندگی قم

یک مسئول:

اردوهای جهادی نفش مهمی در محرومیت‌زدایی و سازندگی دارند

اردوهای جهادی نفش مهمی در محرومیت‌زدایی و سازندگی دارند

ایسنا/قم مسئول بسیج سازندگی دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: اردوهای جهادی نفش مهمی در محرومیت‌زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده دارند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی حسینی شامگاه دوشنبه در گردهمایی جهادگران اردوهای جهادی در سالن همایش‌های شهرداری قم عنوان کرد: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های جهادی بر پایه سازندگی استوار است.

معاون دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) افزود: اردوهای جهادی نفش مهمی در محرومیت زدایی و سازندگی در مناطق محروم و دورافتاده دارند.

وی تصریح کرد: جهادگران بسیجی در طول انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و سازندگی‌های بعد از جنگ تحمیلی نقش بسزایی داشتند.


حسینی اظهار کرد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی با صدور فرمان رهبری گام مهمی در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی بود.

وی بیان کرد: جوانان بسیجی و جهادگر پایبند به ارزش‌های اخلاقی و ولایت مدار و متدین و منظم و جان بر کف هستند.

مسئول بسیج سازندگی دانشگاه افسری امام حسین(ع) یادآور شد: حضور بالنده این جوانان در مناطق زلزله زده کرمانشاه موجب مباهات و افتخار‌آفرینی بود.

وی خاطرنشان کرد: آن‌ها در منطقه زلزله زدگان با خلوص نیت کار کردند و به خدمت پرداختند و با معنویت و حسن خلق و با روحیه اعتقادی و انقلابی در صحنه حاضر شدند.

حسینی عنوان کرد: رهبری همواره تاکید دارند اردوهای جهادی توسعه یابند و به مناطق محروم خدمت کنند؛ این جوانان دانشجو و طلبه به صورت خودجوش به ارائه خدمات فرهنگی و عمرانی می‌پردازند.

وی گفت: توسعه فرهنگ محرومیت زدایی و ایجاد روحیه سازندگی از وظایف مهم جهادگران است؛ باید بدانیم حرکت‌های جهادی صرفا یک کار عمرانی نیست بلکه آثار و برکات فرهنگی زیادی در خودسازی افراد دارد.

معاون دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) بیان کرد: روحیه جهادی از ویژگی‌های مهم جوانان در این عرصه مقدس است و آن‌ها در مسیر گسترش فرهنگ جهادی تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تقویت امید به زندگی در مناطق محروم و رفع بسیاری از محرومیت‌ها و خدمت رسانی از جمله برکات این حرکت فرهنگی است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha