• سه‌شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۸:۴۳
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97021810082
  • خبرنگار : 71237

اسماعیل‌پور: رضا یزدانی مصدوم نیست/ امیدوارم در یک میدان بین‌المللی به او فرصت داده شود

اسماعیل‌پور: رضا یزدانی مصدوم نیست/ امیدوارم در یک میدان بین‌المللی به او فرصت داده شود

مربی رضا یزدانی اعلام کرد که این کشتی گیر مصدوم نیست اما به دلیل شرایط نامناسب روحی نتوانست در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند. او همچنین خواستار فرصت دادن به یزدانی همانند برخی دیگر از غایبان مسابقات انتخابی شد.

محمود اسماعیل‌پور در گفت و گو با ایسنا، درباره غیبت رضا یزدانی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در ابتدا باید از پیگیری‌های دلسوزانه هیئت محترم کشتی استان مازندران، شهرستان جویبار و حُسن توجه شورای محترم فنی و شخص رسول خادم در اعتماد دوباره و اعطای سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به رضا یزدانی صمیمانه تشکر کنم. همان گونه که مستحضرید رضا یزدانی در اوایل سال ٩٥ درحالی که در جویبار برای مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت حضور در المپیک ٢٠١٦ آماده می شد از ناحیه آشیل پا به شدت آسیب دید. او بعد از بازگشت از المپیک و در اواسط اسفند ٩٥ پای آسیب دیده اش را در آلمان زیر نظر بهترین متخصصان آن کشور به تیغ جراحان سپرد و پس از طی دوران نقاهت از اواخر بهمن ماه سال ٩٦ تمرینات سبک خود را از سر گرفته بود.

او ادامه داد: طی ماه های گذشته هم برای حضور در مسابقات انتخابی تمرینات سنگین کشتی و بدن سازی را در جویبار بطور مستمر و با جدیت پیگیری کرده بود اما در روزهای اخیر خبرهایی تحت این عنوان که بدنبال ارائه مدارک پزشکی جهت حضور نیافتن در انتخابی است منتشر شده که ضمن رد این خبرها باید به عرض برسانم که ضرب خوردگی‌ها و مصدومیت‌ها با کشتی گیران همیشه همراه بوده و کسی را در این رشته نمیتوان یافت که با ضرب خوردگی مواجه نشده باشد، رضا یزدانی هم بدلیل شیوه خاص مبارزه کردنش گهگاهی در تمرینات دچار ضرب خوردگی می شود که آن هم با استراحت جزئی برطرف میشود،ولی وی درحال حاضر مشکل خاصی از لحاظ مصدومیت ندارد.

اسماعیل‌پور افزود: متأسفانه یزدانی در فاصله کم مانده تا انتخابی با فوت مادربزرگش مواجه شد که این موضوع تأثیر بدی بر روحیه وی و خانواده اش بجای گذاشته بود،تا جایی که موجب بیماری شدید مادرش شده بود. نزدیک به دو هفته هم درگیر مراسمات ختم مادربزرگ و بیماری مادرش بوده که مسئولان هیئت کشتی استان مازندران کاملا در جریان این موضوع هستند. به این نکته نیز اشاره کنم که رضا علی رغم آن چهره سخت و ظاهری جدی که علاقه‌مندان به کشتی تو کشتی هایش از او سراغ دارند به شدت عاطفی و احساسی است. این اتفاقات و فشارهای روانی ناخواسته که باعث افت شدید بدنی و کاهش وزنش هم شده موجبات وقفه و دوری وی از تمرینات را فراهم کرده بود.

مربی یزدانی در ادامه گفت: علی رغم تمام تلاشهایی که او در این چند روز اخیر انجام داده بود، به زعم بنده شرایط حال حاضر وی به هیچ عنوان مهیای حضور در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی که اواخر همین هفته برگزار خواهد شد، نیست و با توجه به شرایط روحی که در آن قرار دارد ریسک بالایی را در بر خواهد داشت. در هر صورت ما تابع تصمیمات کادر فنی هستیم و امیدواریم با درایت و نکته سنجی که از شورای محترم فنی و سرمربی محترم تیم ملی سراغ داریم فرصت دوباره‌ای به رضا یزدانی داده شود تا با بهتر شدن شرایط جسمی و روحی با صلاحدید کادر فنی در میدانی بین المللی قبل از بازی‌های آسیایی حضور پیدا کند تا شایستگی خود را به اثبات برساند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha