• چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 97021910675
  • خبرنگار : 71613

مسابقات جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا - تایلند

بانوان فوتسال ایران برابر چین به پیروزی رسیدند/ یک گام دیگر تا فینال

بانوان فوتسال ایران برابر چین به پیروزی رسیدند/ یک گام دیگر تا فینال

تیم ملی فوتسال بانوان ایران با پیروزی برابر چین به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا صعود کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات در برابر تیم قدرتمند چین قرار گرفت و با نتیجه‌ ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

نیمه نخست این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. ابتدا فرشته کریمی در ‌دقیقه دو بازی و از روی ضربه کاشته در محوطه شش قدم گل اول ایران را وارد دروازه‌ حریف کرد اما یک ‌دقیقه بعد چین گل تساوی را به ثمر رساند و در ‌دقیقه ۱۰ این بازی با به ثمر رساندن گل دوم از ایران پیش افتاد اما در دقایق پایانی نیمه اول نسیمه غلامی گل دوم ایران را وارد دروازه‌ چین کرد تا نیمه نخست بازی با تساوی به پایان برساند.

فاطمه اعتدادی در ‌دقیقه ۲۲ و سارا شیربیگی در ‌دقیقه ۳۷ بازی گل‌های سوم و چهارم ایران را به ثمر رساندند تا با نتیجه‌ ۴ بر ۲ ایران به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند.

تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه در مرحله نیمه نهایی ساعت ۱۲:۳۰ به وقت ایران به مصاف برنده بازی ویتنام و اندونزی می‌رود و در دیگر بازی این مرحله ژاپن ۵ بر یک ازبکستان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت و در آن مرحله به مصاف برنده دیدار تایلند و چین تایپه خواهد رفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا و به‌ نقل‌ از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رییس کمیته‌ فوتسال آسیا و لیلا صوفی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال این بازی را از نزدیک تماشا می‌کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۱۹ ۱۴:۴۱

چطوره که تماشای بازی بانوان برای جناب کفاشیان بدون ایراده ولی برای بقیه مردم ممنوع و اشکال شرعی داره. چرا ایشون می‌تونه بازی بانوان بدون پوشش (تیم حریف) را از نزدیک تماشا کنه ولی تماشای بازی (رقص) چند دختر بچه با پوشش کامل این همه سر و صدا درست کنه. باید قبول کنیم که حساب آقایون مسوولان از حساب مردم جداست.