• پنجشنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 97022011202
  • خبرنگار : 71544

کنسرت «کیتارو» لغو شد

کنسرت «کیتارو» لغو شد

کنسرت کیتارو - آهنگساز و نوازنده ژاپنی - در ایران برگزار نمی‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این برنامه، این کنسرت پس از یک مرحله جابه‌جایی زمانی که قرار بود در تاریخ ۲۲، ۲۳ و ۲۷ اردیبهشت در تهران برگزار شود، به دلیل تاخیر در صدور ویزا و میسر نشدن سفر گروه به ایران در آن مقطع زمانی لغو شد.

برگزارکنندگان این کنسرت اعلام کردند: «با توجه به حضور شش آمریکایی در گروه کیتارو در شرایط فعلی متاسفانه امکان حضور این هنرمند شایسته در این زمان میسر نشد. گروه اجرایی این برنامه دو سال را صرف پیگیری و اجرای برنامه این هنرمند کرد اما ترجیح می‌دهد در شرایط فعلی سکوت کند و آرزوی روزهای بهتر بکند. خریداران بلیط برای اطلاع از نحوه‌ بازگشت هزینه بلیط‌های خود به اطلاعیه (سایت بلیت‌فروشی) توجه کنند.»

سایت بلیت‌فروشی این رویداد نیز در اطلاعیه‌ای درباره عودت هزینه‌های بلیت این کنسرت توضیح داده است:  «(این مجموعه) ضمن تاسف از لغو این رویداد، اطمینان کامل را به مخاطبان فرهیخته خود می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن بهای پرداختی بلیت خریداران را به حساب آن‌ها بازمی‌گرداند. لازم به ذکر است که (این مجموعه) نقشی در جابه‌جایی‌ زمانی این برنامه و لغو آن نداشته است. لطفا توجه کنید برای بازگشت هزینه نیازی به ارسال ایمیل یا تماس تلفنی نیست و این روند به صورت خودکار انجام خواهد شد. با توجه به تعداد بالای خریداران از شکیبایی شما در انجام این کار سپاسگزاریم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۲۳ ۱۱:۰۸

سلام ما نمیتونیم یه کنسرت بین المللی بی حاشیه توی این کشور داشته باشیم؟ دفعه قبل هم که کیتارو اومد به ایران و برنامه اجرا کرد یک شب اضافه کردن خیلیها پول دادن و بلیط خریدن بعد گفتن شب آخر کنسل شده و بعد از کلی معطلی معلوم نشد پول مردم رو برگردوندن یا نه برای تهیه فیلم کنسرت کیتارو هم گفتن هر کس فیلم کنسرت رو می خواد پول واریز کنه که من هم واریز کردم از اون سال نه فیلم برام ارسال شد و نه پولم عودت داده شد و حتی اون سایت هم از دسترس خارج شد اسم سایتش هم تهران تیکت بود

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۲۶ ۱۳:۵۶

من حرفی ندارم ولی واقعا تاسف میخورم به حال جامعه ایران