• دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۸
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 97022413392
  • خبرنگار : 71443

ظریف:1+4 به زودی تضمین منافع ایران ذیل برجام را مشخص می‌کند

ظریف:1+4 به زودی تضمین منافع ایران ذیل برجام را مشخص می‌کند

وزیر امور خارجه کشورمان دیدارهایش در پکن و مسکو را سازنده توصیف کرد و گفت که گروه 1+4 به زودی مشخص می‌کنند که چگونه منافع ایران ذیل برجام تضمین و این دستاورد منحصر به فرد حفظ شود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت: دیدارهای خوب و مهمی را با همتایان در پکن و مسکو داشتم و اکنون به بروکسل می‌روم تا با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران امور خارجه سه کشور اروپایی دیدار کنم.

ظریف در ادامه نوشت: به زودی مشخص خواهیم کرد گروه 1+4 چگونه می‌تواند منافع ایران ذیل برجام را تضمین و این دستاورد منحصر به فرد دیپلماسی را حفظ کند.

وزیر امور خارجه کشورمان پس از آنکه دونالد ترامپ رییس‌جمهور آمریکا خروج این کشور از توافق هسته‌ای را اعلام کرد، به مسکو، پکن و بروکسل سفر کرده است تا با مقامات این کشورها و به علاوه اتحادیه اروپا درباره چگونگی ادامه اجرای برجام رایزنی کند.

علیرغم خروج آمریکا از این توافق، دیگر طرف‌های آن بر ادامه پایبندی خود به برجام تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۱۰

داریم به روز توشیشان میفتیم دهه شصتی ها خوب میفهمن توشیشان یکی یکی همه دوتاشو از دست داد و خیلی طول کشید تا به خودش بیاد وضعیت ایران امروز هم مثل افسانه ژاپنی توشیشان هست توشیشان که در کودکی دزدها مادرش را ربوده بودند، سال‌های کودکی‌اش را با همنشینی با بچه‌های ولگرد کوچه و خیابان گذراند و بزرگ شد. این افسانهٔ چینی از آنجا آغاز می‌گردد که در مکاشفه‌ای به توشیشان الهام می‌شود که می‌تواند ۳ آرزو کند. اولین آرزوی او، ثروت بود. پیرمراد به او می‌گوید: امشب موقع غروب آفتاب، جایی که سایه سرت افتاد را بکن. با یافتن صندوقچه طلا، او مرد ثروتمندی شد ولی سرمستی از ثروت، خوشگذرانی و غفلت از حساب و کتاب، باعث شد مال و منالش از کف برود. بار دوم آرزوی قدرت کرد. اما به‌دلیل بی‌کفایتی خودش و توطئه اطرافیان، آن هم از دست می‌رود. توشیشان که مال و قدرت را باخته دیگر سرد و گرم روزگار را چشیده، این بار می‌داند که چه بخواهد؛ انسانیت و مردانگی....

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۲۱

ساخت ژاپن و چینی تصحیح میکنم

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۲۴ ۱۴:۱۳

آقای ظریف ما از شما و دری اصفهانی ها نمی گذریم.