• سه‌شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۷:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97022513706
  • خبرنگار : 71234

تابش در گفت‌وگو با ایسنا:

اقدامات منجر به سوء‌استفاده دشمنان و بدخواهان انجام نشود

اقدامات منجر به سوء‌استفاده دشمنان و بدخواهان انجام نشود

یک عضو هیات رییسه فراکسیون امید با تاکید بر اینکه سیاست دولت، دوری از تحریم، جنگ و رودررو شدن با کشورهای دیگر است، گفت: در چنین شرایطی لازم است ضمن حفظ وحدت و انسجام و وفاق ملی از تنش و تشتت در کشور جلوگیری شود. همچنین اقدامی صورت نگیرد که نتیجه آن سوء استفاده دشمنان و بدخواهان ملت شود.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سیاست‌های دولت که مبتنی بر رهنمودها و هدایت رهبر معظم انقلاب است، این است که از تحریم، جنگ و رودررو شدن با کشورهای دیگر و به تنگنا انداختن مردم پرهیز کند، دولت از این وضعیت استقبال نمی‌کند.

وی افزود: طبق برجام اگر یک طرف تعهداتش را انجام نداد و تحریم‌هایی را آغاز کرد معاهده پایان یافته است اما دولت با اعتقاد به سیاست خوب تساهل و تسامح به کشورهای اروپایی دو هفته مهلت داد تا آنها مشخص کنند چطور می‌خواهند ضررهای اقتصادی ناشی از خارج شدن آمریکا از برجام را جبران کنند. اگر این تعاملات به مقصد رسید ما نیز به برجام منهای آمریکا ادامه می‌دهیم، اگر این اتفاق رخ نداد اقدامات و کارهای دیگری را انجام می‌دهیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: بر این اساس وقتی که حاکمیت با هدایت رهبری تصمیم گرفته ظرف دو هفته رایزنی‌ها و مذاکراتی با طرف‌های خارجی ادامه دهد، دیگر احزاب، گروه‌ها، افراد و تریبون‌داران موظفند که اجماع و وفاق ملی به وجود آورند. حاکمیت این کار را انجام داد تا مردم نگویند که شما ما را وارد این وادی کرده‌اید، پس نباید ما نیز اقدامات تحریک‌آمیزی انجام دهیم که مردم در مقابل ما را محکوم کنند که اقدامات‌تان باعث ایجاد تنگناهایی شده است.

تابش تاکید کرد: بر این اساس حفظ وحدت، انسجام، وفاق ملی و پرهیز از تنش و تشتت در کشور ضروری است. نباید اقداماتی صورت گیرد که نتیجه آن سوء استفاده دشمنان و بدخواهان ملت می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اختلاف‌افکنی یک سم مهلک برای کشور است، گفت: نباید اقداماتی صورت گیرد که بدخواهان با سوء استفاده از تحریم‌ها، تنگناهایی را بر مردم ما تحمیل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha