• یکشنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۳
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 97023016530
  • خبرنگار : 71186

معاون وزیر صنعت در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد:

مشکلی برای همکاری با خودروسازان اروپایی نداریم

مشکلی برای همکاری با خودروسازان اروپایی نداریم

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد با توجه به تدابیر اندیشیده شده خروج آمریکا از برجام تاثیری بر همکاری‌های خارجی صنعت خودرو از جمله با خودروسازان اروپایی نخواهد گذاشت.

محسن صالحی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: صنعت خودروی ما ارتباطی با صنعت خودروی آمریکا نداشت که بخواهد از اقدام این کشور متاثر شود.

وی با بیان اینکه در روابط ما با کشورهای اروپایی نیز مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: در این زمینه کشورهای اروپایی تاکید کرده‌اند که به روابط اقتصادی با ایران ادامه خواهند داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بنابراین هیچ مشکلی در قراردادهای خارجی صنعت خودرو وجود ندارد و این همکاری‌ها ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در حال حاضر تمام قراردادهای خارجی منعقد شده با خودروسازان خارجی طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال انجام است.

صالحی‌نیا تصریح کرد: براساس تجربه‌ای که از گذشته وجود داشت در قراردادهای جدید صنعت خودرو موارد لازم برای عدم قطع همکاری خودروسازان خارجی از جمله از بعد سرمایه‌گذاری آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۰ ۱۲:۴۲

پیشنهاد میکنم در زمان تحریم به ایرانیان مقیم خارج مجوز وارد کردن یک خودرو صادر شود آن هم خودروهای ساخت آسیا و ایتالیا بقیه باید محروم باشند و آن هم با تعرفه 10 درصد و دارای پلاک مخصوص که هنگام ورود مشترکن توسط پلیس وگمرگ شماره گذاری شود و آنها تا 3 سال حق فروش نداشته باشند وبعد از آن هنگام فروش مابه التفاوت گمرکی آن به دولت پرداخت شود واین مابه التفاوت را وزارت دارایی تعیین میکند ونحوه فروش وانتقال سند ان را هم .

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۰ ۲۳:۵۴

آخه تا کی دروغ ... از روزی که اون ترامپ خدا نشناس از برجام خارج شده شما هروز ماشینو گرونتر دارین میکنین تمام سایت خرید خودرو هم بستین آخه تا کی دروغ به خورد مردم میدید ...