• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97023117124
  • منبع : نمایندگی کردستان

پیگیری دلایل حذف وریا غفوری از تیم ملی در مجلس/ مدیرکل کردستان: تعجب کردیم

پیگیری دلایل حذف وریا غفوری از تیم ملی در مجلس/ مدیرکل کردستان: تعجب کردیم

در پی انتشار لیست بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی و حذف نام "وریا غفوری" و "سیدجلال حسینی" از این لیست، انتقادات زیادی از این اقدام کی‌روش مطرح شده است. در تازه‌ترین اتفاق مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از پیگیری موضوع با نمایندگان مجلس خبر داده است.

حامد جولایی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: خط خوردن وریا غفوری جامعه ورزشی را شوکه کرده و بر همین اساس برای دلیل این امر، پیگیری های لازم با مسئولین استان و نمایندگان مجلس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز به طور قطعی غفوری از تیم ملی خط نخورده، گفت: وریا غفوری به همراه چند بازیکن دیگر در لیست انتظار سرمربی هستند و امیدوارم با پیگیری هایی که انجام خواهیم داد وی دوباره به تیم ملی بازگردد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه با بیان این مهم که دلیل این امر هنوز برای هیچکس مشخص نیست، عنوان کرد: وریا غفوری در این مدت بازی‌های خوبی در قالب تیم ملی انجام داده و در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اینکه بدون دلیل از تیم ملی حذف شود جای تعجب دارد.

جولایی با اشاره به اینکه همیشه سرمربی تیم ملی از بازیهای خوب غفوری تعریف کرده، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی این حس را داریم که سید جلال حسینی و وریا غفوری دوباره به بدنه تیم ملی اضافه شوند و امیدواریم با پیگیری های همه جانبه این مهم اجرایی شود.

هم‌چنین بیژن ذوالفقار نسب کارشناس و پیشکسوت فوتبال کشور، در خصوص حذف وریا غفوری به ایسنا، گفت: در بعضی مواقع مربی در یک پست با ترافیک بازیکن مواجه می شود و این انتظار می رود به تعدادی از این بازیکن ها استراحت بدهد.

وی که سابقه حضور در جام جهانی را در کارنامه خود دارد، ذکر کرد: وریا غفوری و سید جلال حسینی بازیکن های شاخص این کشور هستند و خط زدن این دو نفر کاملا تعجب برانگیز است.

وی اظهار کرد: اعتقاد بنده و سایر کارشناسان این است که این دو نفر در بازی آینده تیم ملی که با یونان برگزار می شود، حضور پیدا خواهند کرد.

این پیشکسوت باسابقه فوتبال کشور در ادامه افزود: بازیکن کردستانی تیم ملی فوتبال به همراه چند تن از بازیکنان دیگر در لیست استند بای (انتظار) حضور دارد و فعلا به طور قطعی از لیست نهایی که در 14 خرداد اعلام می شود حذف نشده‌اند.

ذوالفقار نسب با اشاره به اینکه وریا غفوری و سید جلال حسینی تقریبا از سن بالایی برخوردار هستند، اظهار کرد: پیش بینی می شود که با توجه به اینکه در آستانه مسابقات جام جهانی فشارهای تمریناتی و مسابقات بسیار بالا است، شاید سرمربی تیم ملی با کنار گذاشتن این دو نفر از بازی با ترکیه خواسته است که استراحتی به آنها داده باشد تا با آمادگی لازم در جام جهانی حضور پیداکنند.

وی در پایان یادآور شد: اگر وریا غفوری و سید جلال حسینی مشکل انضباطی یا بحث خاصی نداشته باشند به احتمال زیاد دوباره به تیم ملی دعوت خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۱:۱۱

فقط تا پایان جام جهانی می‌شود کی‌روش را تحمل کرد.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۱:۲۶

(کار لوس کی‌روش kaare loose keyrosh) حتی بزرگان فنی نیز می‌توانند لجبازی بچگانه داشته باشند.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۲:۰۱

این نمایندگان مجلس یا دارند به دنبال ... می‌گردند و یا دخالت در رشته‌های ورزشی می‌کنند. آقایان وظیفه شما رفع مشکلات مردم هست انتخاب بازیکن فوتبال.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۳:۰۱

غفوری در حال حاضر بسیار بهتر از رامین رضاییان است.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۴:۴۱

مربی تیم مستقل تصمیم می‌گیره و تمام. نمایندگان مجلس هم تکلیف خودشون را انجام بدهند و بس. کاری به این کارها نداشته باشند. با تشکر

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۷:۵۰

اتفاقا نماینده اگر نماینده راستین مردم باشد در تمام زمینه ها باید به دنبال خواست مردم باشد که البه این ها فقط به دنبال منافع و یا مطرح کردن خود هستند

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۱ ۰۱:۴۸

رامین رضایان چه بازیکنیه فقط وریا غفوری شیرکرد درستاست

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۷:۱۲

اگر قرار باشه که مدیر کل فلان اداره یا کارشناس با تجربه ارنج تیم رو بچینه چرا سرمربی درجه یک خارجی آوردیم که چند سال اول آسیا باشیم؟! این کارشناسها که قبلا مارو تیم پنجم آسیا نگه داشته بودن! ...

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۸:۵۶

اقای دکتر بالاخره یک بهانه برای انتقاد از آقای کی روش پیدا کردند. آقای دکتر عزیز، مربی پر افتخار تیم ملی بدون اندیشه های انتقام جویانه و یا قومیتی دلایل فنی خود را اعلام کردند.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۲۲:۱۳

اگر ما وریا غفوری وکاوه رضایی وسید جلال حسینی به تیم دعوت نشوند ودر جام جهانی بازی نکنند ضربه بسیار سخت به تیم ملی زده ایم ونباید این طور نشود

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۲۲:۱۴

اگر ما وریا غفوری وکاوه رضایی وسید جلال حسینی به تیم دعوت نشوند ودر جام جهانی بازی نکنند ضربه بسیار سخت به تیم ملی زده ایم ونباید این طور نشود

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۲۲:۲۸

بازیکنی جسور وجنگنده مثل وریا غفوری تیم کی روش ندارد.

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۲۳:۰۵

اگر وریا غفوری در تیم ملی نباشد خسارت بسیار سنگینی بر تیم ملی است وکیرروش هر چه سریعتر باید آن را به تیم ملی دعوت کند

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۱ ۰۰:۱۹

نژاد پرستی کی روش کاوه وریا کورد هستند حذف شدن

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۶ ۲۲:۲۷

دقیقا👏👏

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۱ ۱۱:۰۲

بهترین بازیکن تیم ملی قطعا وریا غفوریه با اون چابکی زیرکی و استقامت بدنیش

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۴ ۰۴:۵۵

به نظر من هیچکس حق دخالت و اعمال نظر در امور تیم ملی رو نداره اینقدر هم این ذولفقارنسب فاشیستی به حذف ووریا نگاه نکنه بره سواد نداشتشو بالا ببره که از کشور دیگه مربی وارد نکنیم

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۷ ۱۳:۵۴

چرا به دیگران تهمت می‌زنی. اصلا می‌دونی فاشیست یعنی چی؟ مواظب حرفات باش یا این که طاقت شنیدن واقعیت را درباره بهترین بازیکن ایران وریا غفوری را نداری؟