• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 97023117513
  • خبرنگار : 71088

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد

اختلالات اینترنت به‌دلیل فیلترینگ تلگرام است

اختلالات اینترنت به‌دلیل فیلترینگ تلگرام است

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تاکید کرد که اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

فلاح جوشقانی - معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس در خصوص اختلالات اینترنت گفت: اختلالات اینترنت که این روزها شاهدیم و البته همواره پیگیری هم کرده‌ایم و بسیاری از آن‌ها نیز رفع شده، به دلیل اعمال فیلترینگ تلگرام است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تأکید کرد که هیچ کاهش سرعتی در پهنای باند اینترنت اعمال نشده است.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات اختلالات محتمل ناشی از فیلترینگ را قبلا اعلام کرده و مراجع تصمیم‌گیر با اطلاع از این موضوع تصمیم‌گیری کرده‌اند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پیگیری این سازمان افزود: به صورت مرتب و ۲۴ ساعته پیگیر گزارشات مردمی و اصلاح کیفیت و حداقل سازی عوارض تحمیلی هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۱۹:۰۰

خواهشا هرکس مسئول هست به این مسخره بازی پایان بدهد. هر ماه کلی پول اینترنت پرسرعت می دهم چون تمام کار و زندگیم با اینترنت است از وقتی تلگرام فیلتر شده دسترسی به تمام سایت های خارجی با چالش مواجه شده و سرعت به شدت افت کرده! توضیح بدهند که مثلا سایت انتشارات ساینس دایرکت که مجلات علمی دانشگاهی را پوشش می دهد یا سرعت سایت علمی ریسرچ گیت و و و و برای چه این همه پایین آمده؟ چرا باید 10 بار ورود بزنیم تا یک بار وارد بشود؟؟!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۳-۰۱ ۱۰:۳۹

من به شدت عصبی شدم. کار من برنامه نویسی موبایله و واقعا به مشکل برخوردم. چکار کنم؟ شکایتم رو پیش کی ببرم؟

avatar
۱۳۹۷-۰۲-۳۱ ۲۱:۴۱

یعنی مربوط به ای دی اس الم میشه که من باکامپیوتر میرم اینترنت الان چند روز حین کار کردن قطع میشه چند دقیقه بعدا وصل میشه اره میدانی خبرنگار ماجرا