• سه‌شنبه / ۸ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97030803868
  • خبرنگار : 30054

طلای ثامن، امن‌ترین مرکز خرید و فروش طلا

طلای ثامن، امن‌ترین مرکز خرید و فروش طلا

در معاملات آنلاین تمامی افراد بدون هیچ‌گونه محدودیتی در تمام نقاط دنیا و یا به عبارتی بهتر تمامی افرادی که دسترسی به اینترنت و گوشی تلفن همراه داشته و حساب شخصی آن‌ها دارای کارت‌های عابر بانک باشد، می‌توانند به خرید و فروش بپردازند و به آسان‌ترین طریق نسبت به فروش و یا تحویل آن اقدام کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام مرکز سکه و طلای ثامن، در معاملات آنلاین تمامی افراد بدون هیچ‌گونه محدودیتی در تمام نقاط دنیا و یا به عبارتی بهتر تمامی افرادی که دسترسی به اینترنت و گوشی تلفن همراه داشته و حساب شخصی آن‌ها دارای کارت‌های عابر بانک باشد، می‌توانند به خرید و فروش بپردازند و به آسان‌ترین طریق نسبت به فروش و یا تحویل آن اقدام کنند. منظور از معاملات آنلاین، دسترسی سریع و مطمئن سرمایه‌گذاران به سامانه معاملات در بازارهای گوناگون از جمله بازار سکه و طلا و انس طلا است.

بنگاه‌ها و افراد با به‌کارگیری این فن، بدون مراجعه به بازار سکه و طلا و ارائه درخواست خود می‌توانند سفارش‌های خرید و فروش سکه و طلای خود را به سرعت انجام دهد.

مرکز سکه و طلای ثامن به‌عنوان بزرگ‌ترین و به‌روزترین مرکز خرید و فروش آنلاین طلا در ایران شناخته شده است. سرمایه‌گذران می‌توانند بدون هیچ‌گونه نگرانی نسبت به سرمایه‌گذاری در این مرکز اقدام کنند. زیرا این مرکز فعالیت خود را با مجوزهای معتبر و رسمی از جمله پروانه کسب و پروانه کسب الکترونیکی و نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ثبت در رسانه‌های دیجیتال آغاز کرده و دارای گواهی اس اس ال برای امنیت کاربران است؛ همچنین طلای ثامن دارای تندیس مدیریت عملکرد در سنجش جهانی در زمینه طلا و جواهر و سنگ‌های زینتی است.

یکی از مزیت‌های سیستم معاملات آنلاین سکه و طلای ثامن این است که سرمایه‌گذاران به صورت 24 ساعته می‌توانند به خرید و فروش بپردازند. سامانه طلای ثامن توانسته است این امکان را برای کاربران خود به وجود آورد که بتوانند طلا، سکه و انس طلای خود را به صورت حضوری نیز دریافت کنند که این امر برای اولین بار در ایران و در بین سامانه‌های معاملاتی صورت می‌گیرد.

در این سامانه می‌توان حتی با یک گرم طلای آب شده به تجارت پرداخت و افزایش سرمایه داد. یکی از نقاط قوت این مرکز امکان خرید و فروش از تمام نقاط ایران بدون محدودیت جغرافیایی است.

فرهاد زاهدی‌فر مدیریت مرکز طلای ثامن این سامانه را برای سهولت تجارت هموطنان، بدون دغدغه زمانی و مکانی ایجاد کرده است و از مهم‌ترین محاسن این مرکز امنیت بالای اطلاعات شخصی کاربران است.

علاقه‌مندان نیز می‌توانند با دسترسی به اینترنت و با مراجعه به سایت طلای ثامن به صورت رایگان در سامانه معاملاتی سکه و طلای ثامن ثبت‌نام و معاملات خود را آغاز کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha