• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: اینفوگرافیک
  • کد خبر: 97031005296
  • خبرنگار : 71601

اینفوگرافی / ارزشمندترین برندهای جهان در سال ۲۰۱۸

بر اساس آخرین آمار منتشر شده، شرکت گوگل ارزشمندترین برند جهان شناخته شده است. این اعداد و ارقام توسط شرکت تحقیقاتی «برند زی» گردآوری شده است. این شرکت، رتبه‌بندی برندهای مختلف را بر اساس جذب درآمد خالص هر برند برای شرکت مادر خود انجام می‌دهد. این سبک از ارزش‌گذاری ارزش خالص هر برند را مشخص می‌کند و نشان می‌دهد چه برندهایی تأثیرگذارتر از بقیه رقبای خود عمل کرده‌اند.

با وجود فاصله بسیار کم و رقابت تنگاتنگ گوگل و اپل، برندهای دیگر با فاصله‌های نسبتاً زیادی از این دو رقیب دیرینه در فهرست با ارزش‌ترین برندهای جهان جای گرفته‌اند.

گرافیک: پدرام آقائی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha