• پنجشنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۲۲:۲۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97031005317
  • خبرنگار : 71575

تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ خواهد بود

بهاروند: تیم‌ها برای لیگ هجدهم باید بدهی‌های‌شان را بدهند/ تماشاگران داربی ۹۰ به ۱۰ می‌شوند

بهاروند: تیم‌ها برای لیگ هجدهم باید بدهی‌های‌شان را بدهند/ تماشاگران داربی ۹۰ به ۱۰ می‌شوند

رییس سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید: تیم‌ها باید برای شرکت در لیگ هجدهم استانداردسازی را به صورت کامل انجام داده و بدهی‌های‌شان را پرداخت کنند.

به گزارش ایسنا، ‌حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ فوتبال ایران پنج‌شنبه شب در حاشیه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر اظهار کرد: ما لیگ هفدهم را به خوبی پشت سر گذاشتیم و شاهد رشد خوبی در فوتبال ایران بودیم.

او ادامه داد: ما محدودیت‌هایی را در لیگ هفدهم برای تیم‌ها ایجاد کردیم که بتوانند از جوانان بیش‌تری استفاده کنند. تیم‌هایی چون پارس جنوبی، پیکان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی تیم‌هایی بودند که در لیگ هفدهم از جوانان بیش‌تری استفاده بردند.

بهاروند درباره شرایط حضور تیم‌ها در لیگ هجدهم، گفت: تیم‌های شرکت‌کننده در هجدهمین دوره لیگ برتر باید استانداردسازی را به صورت کامل انجام دهند و ورزشگاه‌های تیم‌ها نواقص‌شان برطرف شود و تیم‌ها بدهی‌های خود را بپردازند.

بهاروند م‌چنین در پایان برنامه در جمع خبرنگاران گفت: ما نباید انتظار داشته باشیم که نقاط ضعفی وجود نداشته باشد. ما باید نقاط قوت را هم ببینیم و همیشه به نقاط ضعف نپردازیم، هم‌چنین باید نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. امیدوارم لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم، رسانه‌ها می‌توانند کمک حال ما باشند.

او درباره ۹۰ به ۱۰ شدن تماشاگران استقلال و پرسپولیس در داربی‌های لیگ هجدهم، گفت: ما باید استانداردها را بهتر کنیم، ما نباید برخلاف استانداردهای جهانی یعنی AFC و فیفا حرکت کنیم. به هر حال یک قانون است و ما باید آن را اجرا کنیم که این کار قطعا امسال رخ خواهد داد. با این کار جذابیت لیگ بیش‌تر خواهد شد. این که تا سال‌های قبل حضور هواداران دو تیم در داربی‌ها ۵۰ ـ ۵۰ تقسیم می‌کردند معلوم نبود از کجا آمده بود.

رییس سازمان لیگ درباره حذف تیم‌های بدهکار از لیگ هجدهم، تصریح کرد: اگر ارکان قضایی به ما اعلام کند ما از حضور این تیم‌ها جلوگیری خواهیم کرد. وضعیت تیم‌های بدهکار را نیز کمیته تعیین وضعیت مشخص خواهد کرد و سپس آن‌ها به ما اعلام خواهد کرد که آیا این تیم‌ها می‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند یا نه، البته این مراحل بعد از گرفتن مجوز حرفه‌یی تیم‌ها صورت می‌گیرد.

بهاروند درباره تبلیغات محیطی، اظهار کرد: به طور قطع امسال تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ خواهد بود و قطعا این به نفع فوتبال خواهد بود. درباره فصل پیش نیز باید بگویم که در حال بررسی هستیم اما رقم آن هنوز مشخص نشده است زیرا یکسری مشکلات پیش آمد. در ابتدا تبلیغات محیطی بر عهده فن‌آپ بود و سپس به امین‌ سیما سپرده شد. اکنون نیز کم کم در حال پرداخت شدن است. ما طلب ۷۲ میلیاردی از شرکت امین سیما نداریم. برای تبلیغات محیطی مجری خواهیم آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha