• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97031206163
  • خبرنگار : 71548

پایه‌گذاران «رادیو گفتگو» در سایت «دیدارنیوز»

پایه‌گذاران «رادیو گفتگو» در سایت «دیدارنیوز»

سایت «دیدارنیوز» با رویکرد اجتماعی در حالی مدتی است کار خود را آغاز کرده است که موسسان این سایت پیشتر در هنگام راه‌اندازی «رادیو گفتگو» در آن رسانه فعالیت مشترک داشتند.

به گزارش ایسنا، سایت «دیدارنیوز» به مدیر مسؤولی حسن محمدیان که راه‌اندازی «رادیو گفتگو» را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، مدتی است فعالیت خود را آغاز کرده است.

محمدیان زمان راه‌اندازی «رادیو گفتگو» اعلام کرده بود که این رادیو رسانه چندصدایی کشور خواهد بود و تلاش کرد به این شعار تحقق ببخشد. اما با توجه به اینکه برخی از مسؤولان صداوسیما با طرح نظرات برخی از فعالان حوزه اندیشه و سیاست از طریق آنتن این رادیو مخالفت کردند، محمدیان از رادیو «گفتگو» رفت و به طور کلی با صداوسیما خداحافظی کرد. او هم‌اکنون به کمک برخی همکارانش در «رادیو گفتگو» اقدام به راهاندازی سایت «دیدارنیوز» با رویکرد اجتماعی کرده است.

سردبیری سایت «دیدارنیوز» را علی شکوهی بر عهده دارد. او از پیشکسوتان مطبوعاتی و رسانهای کشور محسوب می‌شود که در هنگام تاسیس «رادیو گفتگو»، مشاور محمدیان و عضو شورای سیاستگذاری این رسانه بود و سردبیری برخی از برنامههای این رادیو را نیز برعهده داشت. شکوهی همچنین در راهاندازی و مدیریت برخی سایت‌های خبری تحلیلی از جمله «بازتاب» (تابناک کنونی) و «فردانیوز» نقش داشت.

قاسم پورحسن نیز از دیگر افرادی است که در تاسیس «رادیو گفتگو» به عنوان مشاور مدیر و عضو شورای سیاستگذاری این رسانه فعالیت داشت و اکنون عضو شورای سیاستگذاری سایت «دیدارنیوز» است. او در سایت «دیدار نیوز» مسؤول تولید محتوای نظری و فکری است و با پرداختن به ابعاد نظری مسائل اجتماعی، به تولید پشتوانههای کارشناسانه برای سایت اقدام میکند.

در معرفی سایت «دیدارنیوز» آمده است: هدف اصلی در «دیدارنیوز» تمرکز بر مسائل اجتماعی و فرهنگی جامعه است بدون آن که از ابعاد سیاسی و اقتصادی امور جاری غفلت کند یا اخبار حوزه‌های دیگر (بین‌الملل، هنری، ورزشی، حوادث و ...) را نادیده بگیرد. ما در «دیدارنیوز» با رویکرد اجتماعی و فرهنگی با مسائل جاری کشور مواجه خواهیم شد تا بستر همگرایی میان همه نیروهای سیاسی و اجتماعی را بر اساس مواجهه کارشناسانه با مسائل فراهم کنیم و بهبود اوضاع اجتماعی را با فرهنگ‌سازی و ارائه راهکارهای تخصصی میسر سازیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha