• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ / ۲۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97031206200
  • خبرنگار : 71489

وزیر ورزش:

تجلی استراتژی جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین در ورزش، به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی است

تجلی استراتژی جمهوری اسلامی در حمایت از فلسطین در ورزش، به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی است

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عدم حضور ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران در مسابقات ورزشی مقابل ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: ما بر خود واجب می‌دانیم که از همه ابزارها جهت مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی و مقابله با او به هر شکل ممکن استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه همایش تقدیر از ورزشکاران جوانمرد (ورزشکارانی که از مواجه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات رسمی خودداری کرده‌اند) در جمع خبرنگاران با اشاره به ۷۰ سال اشغال سرزمین فلسطین و قدس توسط اشغالگران رژیم صهیونیستی اظهار کرد: داستان اشغال فلسطین از سال ۱۹۴۸ میلادی و مبارزات مردم سرزمین‌های اشغالی با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه بوده است. از این تاریخ به بعد پنج جنگ بزرگ اتفاق افتاده است. همچنین بعد از انعقاد قرارداد کمپ دیوید فاقد دو جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه بوده‌ایم که هر دو با پیروزی مقاومت اسلامی به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: این روند نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به عنوان حامیان این رژیم در حال صحبت کردن با مردم دنیا به ویژه مردم خاورمیانه با زبان زور هستند بنابراین ما نیز باید با زبان زور با آنها صحبت کنیم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران جان تازه‌ای به جبهه مقاومت افزوده شد، تاکید کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) راهبرد جدیدی برای مبارزه همه‌جانبه با رژیم صهیونیستی و اشغالگری در منطقه در جهت حفظ و حراست از حقوق مردم اتخاذ شد. این راهبرد کاملا استراتژیک بود و ما نیز در مقاطع مختلف برای خروج اشغالگران از منطقه گام‌های اساسی برداشته‌ایم. خوشبختانه این مسیر و نقشه راه توسط مقام معظم رهبری امروز نیز در حال اجرا و مدیریت است.

سلطانی‌فر با بیان این که با روی کار آمدن جمهوری اسلامی تهدیداتی که از سوی رژیم اشغالگر قدس انجام می‌شد، خود به خود کنترل و محدود شد، خاطرنشان کرد: پیروزی‌های جنبش مقاومت در جنگ‌های ۲۲ و ۳۳ روزه حکایت از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین دارد.

وی اظهار کرد: امروز وضعیت مردم منطقه از جهت قدرتی که در مبارزه همه‌جانبه اعم از سیاسی و نظامی دارند بسیار مطلوب ارزیابی می‌کنم و معتقدم همه حوادث و وقایعی که امروز اتفاق می‌افتد و حتی مسائل مربوط به برجام ناشی از تحرکات و تحریکاتی است که لابی صهیونیستی با قدرت مالی بالای خود در حال انجام در آمریکا است و از هر کسی که بنای مخالفت با جمهوری اسلامی ایران دارد به هر نحو حمایت می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امروز باید همه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که در استراتژی و راهبرد تبیین شده از سوی امام خمینی(ره) درباره موضوع فلسطین بود و مقام معظم رهبری امروز نیز آن را دنبال می‌کنند، ادامه دهیم.

سلطانی‌فر با بیان این که تجلی و تبلور این پیروی در عرصه ورزش در عدم به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است، گفت: تجلی این پیروی در ورزش از این طریق است که هر کجا که به رویارویی مستقیم با رژیم صهیونیستی رسیدیم آن رژیم را به رسمیت نشناخته‌ایم و از رویارویی با او اجتناب کردیم و هر هزینه‌ای هم که لازم بوده تاکنون پرداخت شده است. جوانان ورزشکار ما همانطور که در خلال مبارزات سال ۵۷ و همچنین هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که تعیین‌کننده صحنه اصلی نبرد هستند، امروز نیز سربازان اصلی این صحنه هستند و با تمام توان خود از این سیاست و راهبرد دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: طبیعی است که ما برای خود واجب می‌دانیم از همه ابزارها جهت مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی و مقابله با او و هر شکل ممکن استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha