• دوشنبه / ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 97031406742
  • خبرنگار : 30057

تلاش شرکت‌های نانویی فعال حوزه آب برای توسعه بازار در شرق آسیا

تلاش شرکت‌های نانویی فعال حوزه آب برای توسعه بازار در شرق آسیا

همزمان با برگزاری بزرگترین نمایشگاه آب چین با عنوان آکواتک ۲۰۱۸ چین (Aquatech) ۳ شرکت ایرانی فعال در حوزه نانو با عرضه فناوری‌ها و خدمات خود در این عرصه سعی کردند تا بازار خود را در شرق آسیا گسترش دهند.

به گزارش ایسنا، در نمایشگاه آکواتک ۲۰۱۸ که از ۱۰ تا ۱۲ خرداد در شهر شانگهای چین برگزار ‌شد، فعالان صنعتی در حوزه‌ آب، آخرین محصولات و خدمات خود را عرضه کردند. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه‌ی فناوری‌آب در چین است.

در این نمایشگاه نیز ۳ شرکت نانویی ایرانی محصولات و توانمندی‌های خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشتند.

یکی از این شرکت‌ها در حوزه‌ ساخت نانو سامانه‌های تصفیه آب فعالیت دارد. "ساخت دستگاه‌های تولید نانوپودر و تولید نانو کلوئیدهای فلزی با استفاده از روش انفجار الکتریکی" و "بومی‌ سازی دستگاه‌های تولید نانوامولسیون‌ها و هموژانیزاسیون" از جمله دستاوردهای این شرکت است که مورد توجه صنایع مختلف از جمله تصفیه‌ آب و پساب، صنایع غذایی و پاستوریزاسیون غیرگرمایی، صنایع دارویی و صنایع رنگ و پلیمر و صنعت نفت و پتروشیمی قرار گرفته است.

یکی دیگر از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه موفق به راه‌اندازی خط تولید غشاهای سرامیکی نانو ساختار شده است. این غشاها برای کارکرد در دماها و فشارهای مختلف طراحی و ساخته شده که کاربرد زیادی در بخش تصفیه‌ آب دارد. در حال حاضر شرکت‌های لبنی، پالایشگاه و صنایع مختلف داخلی از این فناوری استفاده می‌کنند.

شرکت دیگری که در نمایشگاه آب چین حاضر شد، توانسته با به‌کارگیری کادر متخصص دانشگاهی و صنعتی در زمینه‌ آب، پساب و هوا و همچنین پلاسمای کاربردی، سیستم‌های پیشرفته پلاسمای صنعتی را طراحی و به بازار عرضه می‌کند.

این سه شرکت نانویی ایرانی با عرضه فناوری‌ و محصولات خود در این نمایشگاه، سعی دارند تا بازار خود را در شرق آسیا به ویژه چین گسترش دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha