• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97031807766
  • منبع : نمایندگی مرکزی

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

حسینی: روز قدس مظهر ظلم‌ستیزی علیه جنایات رژیم سفاک اسرائیل است

حسینی: روز قدس مظهر ظلم‌ستیزی علیه جنایات رژیم سفاک اسرائیل است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس تجلی خشم و انزجار مسلمانان از سیاست‌های پلید رژیم صهیونیستی است.

محمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: روز جهانی قدس مظهر اتحاد مسلمین و مظهر ظلم ستیزی علیه جنایات رژیم سفاک اسرائیل است و مردم با حضور خود در این حماسه سیاسی جهانی به مستکبران عالم اعلام کردند که ذره ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین عقب نشینی نکرده و هر گونه ظلم و ستم علیه مظلومان را محکوم خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اتحاد مسلمانان در روز قدس تجلی توجه به تحقق عدالت اسلامی را به نمایش می گذارد و حضور مردم با فریادی رساتر از گذشته ندای ظلم ستیزی را به دنیا مخابره می کند و تاکید می کند که تا مادامی که صهیونیست ها بخواهند علیه مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف ستم کنند، نسبت به این رفتار ظالمانه مستکبران اعلام تنفر و انزجار خواهند کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: مردم بی پناه فلسطین سالهاست که تحت سیاست های مزدورانه مجامع ظلم از خانه و کاشانه خود آواره شده و کودکان آنها زیر چنگال دژخیمان به خاک و خون کشیده می شوند.

 وی گفت: تداوم جنایات وقیحانه رژیم اسرائیل موجب شد تا امام راحل (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز دفاع از آرمان قدس شریف نامگذاری کند تا امت اسلامی در سایه وحدت و همدلی خشم خود را بر سر مستبدان عالم فریاد بزند.

حسینی تاکید کرد: در روز جهانی قدس امسال علاوه بر سردادن فریاد عدالت خواهی و محکوم کردن جنایات رژیم سفاک اسرائیل، امت اسلامی خشم و انزجار خود را از اقدام شوم و پلید آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس شریف اعلام و این ندا را سر دادند که بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین متعلق به امت اسلام است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha