• پنجشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۴:۱۵
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 97032411292
  • خبرنگار : 71591

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

کاسبی اینستاگرام به استوری کشیده شد

اینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد قابلیت تبلیغ و خرید و فروش محصولاتش را به استوری ها نیز تعمیم دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت phonearena، شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام در وبلاگ خود نوشته است که می‌خواهد قابلیت خرید و فروش، همچنین تبلیغ محصولات و کالاهای مختلف را که پیش از این در پست های این پلت‌فرم وجود داشت، به استوری هم اضافه کند.

به نظر می‌رسد اینستاگرام که یکی از بزرگترین و موفق‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت فیس بوک است، تحت تاثیر سیاست‌های شرکت مادرش، فیس بوک، درحال پیشروی است، چراکه در سال‌های اخیر، اینستاگرام به منظور افزایش درآمد خود، اقدامات زیادی را در راستای افزایش فعالیت صاحبان کسب و کار و تاجران در محیط مجازی این شبکه اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین این کارها، اجازه به صاحبان کسب‌وکار برای تبلیغ مستقیم محصولات و کالاهای موردنظر خود با انتشار پست های اینستاگرامی است.

بدین ترتیب، به‌عنوان مثال تاجران و صاحبان کسب و کار در صنعت پوشاک می‌توانند با ارسال تصاویری از البسه و پوشاک تولیدی خود به تبلیغ آن و قیمت‌گذاری دقیق برروی تصاویر اقدام کنند و کاربران نیز با لمس قیمت و لباس مذکور، مستقیما به وب‌سایت شرکت مربوطه می‌روند و می‌توانند آن را به‌صورت اینترنتی خریداری کنند و یا به فروشگاه‌های آن مراجعه کنند.

حالا اینستاگرام اعلام کرده است که می‌خواهد این قابلیت را به‌زودی به پلت‌فرم استوری‌های این شبکه اجتماعی نیز بیفزاید تا نظر خیل عظیمی از کاربران و صاحبان کسب‌وکار را بیش‌تر به خود جلب و به طرفداران خود اضافه کند.

اینستاگرام، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha