• جمعه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 97032511744
  • منبع : نمایندگی کرمان

امام جمعه رفسنجان:

قرارداد FATF برای کشور خطرساز است

قرارداد FATF  برای کشور خطرساز است

ایسنا/کرمان امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که قرارداد FATF هم‌اکنون بازار داغی در مجلس و محافل سیاسی و عمومی دارد، گفت: قرارداد FATF برای کشور بسیار خطرساز است و همه مردم باید در این‌باره مطالبه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام «عباس رمضانی‌پور» صبح امروز 25 خرداد ماه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در رفسنجان با تبریک این عید سعید، اظهار کرد: اتحاد همه مسئولان در شهرستان برای مطالبه‌گری حق قانونی و شرعی  و اخلاقی مردم جدیت بیشتری را می‌طلبد.

وی اولویت‌سنجی امور را مورد تأکید قرار داد و افزود: در بحث کارهای خدماتی و اجرایی که قرار است در شهرستان صورت بگیرد شایسته است که اولویت‌بندی و اولویت‌سنجی در نظر گرفته شود. در این زمینه شورای شهر و شهردار که کارهای خدماتی خوبی انجام می‌دهند بر اساس اولویت پیش بروند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: نماینده و فرماندار در استان و کشور به جدیت مطالبه اشتغال داشته باشند و شغل باید در انظار مردم ملموس باشد.

رمضانی افزود: پیگیری برای آسیب و آفتی که دامنگیر محصول کشاورزی رفسنجان شده نباید به تأخیر بیفتد تا مردم انگیزه دارند باید جدیت به خرج داده شود تا بحث وام‌ها و بلاعوض‌ها و کمک‌های دیگر در این راستا به خوبی انجام شود.

امام جمعه رفسنجان با بیان این‌که قرارداد FATF هم‌اکنون بازار داغی در مجلس و محافل سیاسی و عمومی دارد، گفت: قرارداد FATF برای کشور بسیار خطرساز است و همه مردم باید در این خصوص مطالبه داشته باشند.

رمضانی‌پور تصریح کرد: مطالبه ما این است که مملکت را نفروشید، دشمن به‌دنبال نفوذ بوده، هست و خواهد بود و مسأله این قرارداد برای کشورمان بسیار خطرساز است که همه مردم باید مطالبه داشته باشید و از نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم به این مصوبه رأی ندهد.

وی با اشاره به ساخت مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان، خاطرنشان کرد: با شرایط بد مالی سال گذشته قریب به 1000 متر سقف زده شده و حصارها و تغییراتی که انجام شده به‌وسیله کمک‌های مردم انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha