• چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 97033014318
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس کمیته امداد عنوان کرد

رشد بیش از 30 درصدی فطریه با وجود تبلیغات منفی

رشد بیش از 30 درصدی فطریه با وجود تبلیغات منفی

رییس کمیته امداد گفت: با وجود تبلیغات منفی صورت گرفته مبنی بر اینکه مردم فطریه خود را به کمیته امداد تحویل ندهند، امسال بیش از 30 درصد رشد در جمع آوری فطریه توسط پایگاه ها و مراکز کمیته امداد داشتیم.

به گزارش ایسنا، پرویز فتاح در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که امروز(30 خرداد) برگزار شد، انقلاب اسلامی را انقلابی خدایی دانست و افزود: علت اصلی ماندگاری انقلاب ما با همه فشارهایی که دشمنان وارد می کنند، همین خدایی بودن انقلاب است.

وی با بیان اینکه همه ما باید قدر این انقلاب را بدانیم، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که مبلغ دین خداست و حرف خدایی می زند.

فتاح با بیان اینکه با همه مشکلات و کمبودها امید بین مردم موج می زند، گفت: اکنون بیش از هر زمانی به صبر و ایستادگی نیاز داریم و قطعا پیروزی در انتظار این ملت است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین ملت ما هستند، گفت: وحدت نیاز اصلی امروز ملت است و همه باید با هم متحد باشیم.

رییس کمیته امداد اظهار کرد: دشمن اقتصاد و معیشت مردم ما را نشانه گرفته و فکر می کند از این طریق می تواند ملت را از انقلاب دور کرده و مشروعیت نظام را از بین ببرد، اما در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال دیدیم مردم ما پرشورتر از سالهای قبل حضور یافتند.

وی به برخی جوسازی ها علیه کمیته امداد هم اشاره کرد و گفت: فیلمی در فضای مجازی پخش شد مبنی بر اینکه کمیته امداد از محل صدقات مردم ایران در غزه افطاری می دهد، در حالیکه شرعا مجاز به این کار نیستیم. نتیجه این شیطنت هم این شد که مردم در راهپیمایی روز قدس امسال بیشتر از سالهای گذشته به فلسطین کمک کردند.

وی افزود: همچنین امسال تبلیغ کردند که مردم فطریه خود را به کمیته امداد ندهند که بر اساس آمارها امسال بیش از 30 درصد رشد در جمع آوری فطریه توسط پایگاه ها و مراکز کمیته امداد داشتیم.

فتاح در ادامه به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه همه ملت ایران در این حادثه به کمک مردم کرمانشاه آمدند، گفت: کرمانشاه در این حادثه تنها نبود و باید به این مردم تبریک گفت.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه با وجود سنگین بودن کار بازسازی با تلاش استاندار و مسئولین استان کارها خوب پیش می رود، گفت: 500 واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان مناطق زلزله زده در این سفر افتتاح می شود که این واحدها با کمک دولت و ملت و بدون آنکه مددجویان ریالی آورده باشند احداث شده است. مابقی واحدهای مددجویان کمتیه امداد که در زلزله دچار آسیب شده نیز احداث خواهد شد.

فتاح همچنین از توجه ویژه به کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد و گفت: برخی محدودیت ها که برای استانهای دیگر قائلیم را در این استان لحاظ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha