• جمعه / ۱ تیر ۱۳۹۷ / ۰۰:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 97033014811
  • خبرنگار : 71574

/عملکرد رسانه‌ها در جام جهانی چگونه باشد؟/

تا پایان مسابقه‌ها تیم ملی را نکوبید

تا پایان مسابقه‌ها تیم ملی را نکوبید

مسعود اسکویی که تجربه سال‌ها گزارشگری مسابقات فوتبال را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد، درباره‌ی عملکرد رسانه‌ها در بازی‌های جام‌جهانی معتقد است که «رسانه‌ها باید از تیم ملی دفاع کنند و تا پایان مسابقات آن را نکوبند.»

اسکویی در گفت‌وگویی با ایسنا با تاکید بر لزوم حمایت رسانه‌ها از تیم ملی فوتبال ایران، با بیان اینکه «وظیفه همه رسانه‌ها این است که از تیم فوتبال کشورمان پشتیبانی کنند»، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه در گروه مرگ قرار گرفتیم باید از تیم ملی حمایت کنیم و به این مساله توجه داشته باشیم که از تیم‌های اروپایی عقب‌تر هستیم. دو تیم اسپانیا و پرتغال بسیار قوی هستند و در دنیای فوتبال مشخص است که چه تیم‌هایی در صدر قرار گرفته‌اند؛ تیم‌هایی که زیرساخت بهتر و بنیه‌ قوی‌تر و برنامه‌های مختلف دارند و هزینه بیشتری را صرف می‌کنند در سطح بالای جهان قرار می‌گیرند.

او یادآور شد: زمانی که بازی‌های جام‌جهانی تمام شد، آنگاه می‌توانیم واقع‌بینانه درباره تیم ملی صحبت کنیم و در عین حال باید حواسمان باشد که تمام عملکرد تیم را هم نکوبیم. انتقادات برای دیده شدن نقاط قوت و ضعف باید گفته شود و نباید زحمات بازیکنان تیم نادیده گرفته شود. اما تا زمانی که در مسابقات حضور داریم رسانه‌ها باید از تیم ملی دفاع کنند و آن را نکوبند و بعد از اینکه بازی‌ها تمام شد، نقاط قوت و ضعف تیم ملی را بررسی کنند.

این گزارشگر ورزشی با اشاره به عملکرد رسانه‌ها بعد از بازگشت تیم ملی از روسیه، گفت: زمانی که به کشورمان برگردیم رسانه‌ها باید عملکرد تیم ملی را بررسی کنند و با کارشناسان فوتبال گفت‌وگو داشته باشند؛ زمانی که تیم ملی به ایران برگشت باید نقطه ضعف و قوت تیم را بررسی کنیم و با توجه به اینکه مربی تیم هم گفته است برای آخرین بار در رأس این تیم قرار دارد باید درباره انتخاب مربی و آینده فوتبال کشورمان فکری شود.

اسکویی همچنین با اشاره به بازی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل مراکش، بیان کرد: طبیعی است که وقتی تیم مراکش را بردیم باعث خوشحالی همه شد. به هر حال توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و در این شرایط آنچه رسانه‌ها باید انجام دهند، حمایت از تیم ملی است. رسانه‌ها باید به این نکته توجه کنند که اگر ایرادی وجود دارد در زمان بازی‌ها آن را برجسته نکنند و نگویند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha