• پنجشنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۰:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97033114897
  • خبرنگار : 71486

عزت‌اللهی: شرمنده مردم ایران شدیم/ دو برابر امروز، مقابل پرتغال تلاش می‌کنیم

عزت‌اللهی: شرمنده مردم ایران شدیم/ دو برابر امروز، مقابل پرتغال تلاش می‌کنیم

هافبک میانی تیم ملی ایران می‌گوید هم تیمی‌هایش دو برابر تلاشی که مقابل اسپانیا داشتند را برابر پرتغال به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایسنا، سعید عزت‌اللهی بعد از شکست یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل اسپانیا گفت: ما خیلی تلاش کردیم و از جان و دل دویدیم تا مردم را خوشحال کنیم و مردمی هم که در استادیوم بودند را خوشحال به خانه بفرستیم ولی متاسفانه باختیم. اسپانیا قهرمان جهان است و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد. ما با تمام وجود برای مردم ایران بازی کردیم و شرمنده آنها شدیم. ما مقابل پرتغال دوبرابر امروز تلاش می‌کنیم تا راهی مرحله بعدی شویم.

عزت‌الهی همچنین گفت: نمی‌توانم درباره عملکرد خودم نظر بدهم. بازیکنان با تمام وجودشان بازی کردند که مردم ایران را خوشحال کنند اما باید با این واقعیت کنار بیاییم که اسپانیا قهرمان جهان است و بهترین بازیکنان دنیا برایش بازی می‌کنند. کار سختی پیش رو داشتیم اما فکر می‌کنم آن قدر نمایش ما خوب بود که مردم ایران به ما افتخار کنند. مطمئن باشید در بازی پرتغال دو برابر تلاش خواهیم کرد که دست پر از زمین مسابقه خارج شویم و دل مردم را شاد کنیم.

عزت‌اللهی اضافه کرد: روی صحنه‌ای که توپ را از دست دادم نمی‌توانستم ریسک کنم و روی بازیکن حریف مرتکب خطا شوم. در ادامه هم توپ پس از چند ضرب به گل تبدیل شد. همه آمده بودیم که تلاش کنیم و قسمت نبود که نتیجه بهتری بگیریم. چیزی که مهم است این است که یک بازی مهم‌تر پیش رو داریم و هنوز شانس داریم و مردم ما آنقدر بافهم و باشعور هستند که درک می‌کنند، تیم ایران که هیچ کس از آن انتظار ندارد تا اینجای کار طوری عمل کرده که هنوز برای صعود امیدوار است. ما با تمام وجود کار کردیم و مردم ایران با فهم و شعورشان این را درک می‌کنند و باز هم سرمان بالاست و برای بازی با پرتغال فکر می‌کنیم که بازی مرگ و زندگی برایمان است. می‌رویم که همه تلاش‌مان را بکنیم.

وی در پایان درباره گلش و مردود اعلام شدن این گل گفت: به هرحال قسمت نبود این توپ گل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha