• یکشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 97040301119
  • منبع : نمایندگی اردبیل

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س):

انقلاب با هیچ تهدید نظامی روبرو نیست

انقلاب با هیچ تهدید نظامی روبرو نیست

ایسنا/اردبیل سردار رحیم نوعی اقدم گفت: انقلاب اسلامی در شرایط کنونی با هیچ تهدید نظامی روبرو نیست چرا که دشمنان ما قادر به این کار نیستند.

‌به گزارش ایسنا،‌ فرمانده قرارگاه  حضرت زینب(س) در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در سالن فدک این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ما سخت‌ترین نقطه تقابل با دشمن را در چهار سال اخیر در سوریه و در قالب جبهه مقاومت تجربه کردیم اما با عشق، شهامت، شجاعت و مردانگی با روحیه توکل و اعتماد به خداوند متعال در همه جبهه‌ها، دشمن را به نقطه یاس و ناامیدی کشاندیم.

وی با بیان اینکه همه خواسته‌های دشمن در تغییر حاکمیت دولت‌های منطقه تغییر درر محدوده جغرافیایی و به راه انداختن اختلافات قومی و قبیله‌ای به سنگ خورده است، خاطرنشان کرد: بعد از بیرون راندن داعش از جغرافیای عراق و سوریه ما در ماه‌های گذشته با یک توطئه جدید آمریکایی – صهیونیستی روبرو شدیم به طوری که با چراغ سبز آمریکا، رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن محل حضور نیروهای جبهه مقاومت و رزمندگان ایرانی به نوعی سعی کردند تا هراس و واهمه را در این جبهه حاکم کنند اما غافل از اینکه فرمانده تمام عملیات‌ها در سوریه خود حضرت زینب(س) است که رزمندگان اسلام با توکل و توسل به اهل بیت و راه عزت‌آفرین امام حسین(ع) بر دشمنان و جبهه کفر پیروز خواهند شد.
سردار نوعی اقدم ادامه داد: در این 6 سالی که در سوریه با دشمنان مقابله می‌کنیم نیروهای جبهه کفر و الحاد حتی جرات مقابله رودررو را نداشتند، به طوری که در این میدان سخت و دشوار همواره آمریکایی‌ها و همدستان آنها مرعوب شدند.
وی به پیروزی‌های پی در پی رزمندگان اسلام در سوریه و مناطق مختلف این کشور اشاره کرد و افزود: با وجود اینکه رژیم صهیونیستی قصد پرتاب موشک به سمت محل استقرار ایرانی‌ها را داشت ولی با جابجایی نیروها و تجهیزات با اشرافیت کامل اطلاعاتی موفق شدیم دشمنان را زمین‌گیر کنیم.
‌ فرمانده قرارگاه  حضرت زینب(س) با بیان اینکه با اراده و توانمندی رزمندگان اسلام در مقابل این حملات کور رژیم صهیونیستی موفق شدیم 18 نقطه این رژیم را هدف قرار داده و 150 موشک به سمت آنها شلیک کنیم، گفت: به دنبال این حمله شجاعانه در مرز‌ سوریه با سرزمین‌های اشغالی آنها مجبور به تسلیم شدند و با ارسال پیام‌های متعدد از ما خواستند تا این حملات را متوقف کنیم چرا که به خوبی فهمیدند اگر اسرائیلی‌ها دست از پا خطا کنند با خرمنی از آتش و خشم ما روبرو خواهند شد.
نوعی اقدم با اشاره به اینکه به هیچ وجه آمریکا و رژیم صهیونیستی قدرت و توان حمله به ایران را ندارند، تصریح کرد: ما با شناسایی 150 نقطه در تمام دنیا قادر هستیم تا علیه منافع آمریکا و اسرائیل عملیات نظامی به راه اندازیم و جامعه جهانی نیز فهمیده‌اند که آستانه مقاومت آنها در حد صفر است.
وی ادامه داد: ملت ایران یقین داشته باشند که رزمندگان جبهه مقاومت و دفاع از حریم ولایت اجازه نخواهند داد تا دشمن کوچکترین حرکتی را انجام دهد چرا که اگر تیری از کشورهای همسایه به سمت ایران پرتاب شود ما تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.
فرمانده قرارگاه  حضرت زینب(س) وجود 470 سیستم پرتاب همزمان موشک و قابلیت جابجایی و برد موشک‌های دروبرد جمهوری اسلامی ایران را یادآور شد و اظهار کرد: ما قدرت، جرات و جسارت مقابله با تمام تهدیدهای آمریکا و حتی اروپا را داریم و به یقین اجازه نخواهیم داد تا دشمن بخواهد نیت شوم خود را پیاده کند.
 
استکبار نسل‌کشی در ایران را هدف قرار داده است

 
نوعی اقدم به نقطه آسیب‌پذیری کشورمان اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان ما باید با دلسوزی تمام خود را خدمتگزار حقیقی این ملت بدانند و همواره به ولی نعمتان خود که اغلب از قشر مستضعف و دلسوز انقلاب هستند، احترام بگذارند و به یاد داشته باشند با افتخار به القاب و عناوین خود هرگز نمی‌توانند در حاکمیت اسلامی برای خود جایگاهی دست و پا کنند بلکه میزان، نوکری و خدمت به مردم است.
وی تصریح کرد: دشمن قصد ضربه زدن از درون را به نظام در پیش گرفته و بیشتر از تغییر دولت نسل‌کشی در این کشور را به عنوان یک هدف مهم در پیش گرفته است.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: مردم باید به مسئولان اعتماد کنند و راه‌اندازی میز خدمت که اخیرا از سوی دولت مطرح شده می‌تواند فضای جلب رضایت مردم را فراهم کند که امیدواریم با پیگیری و تلاش استاندار اردبیل در این استان نیز با روی گشاده از مردم استقبال شده و بستر خدمت به آنها فراهم آید.
نوعی اقدم در پایان بیان کرد: وحدت و خدمت تحت امر ولایت تنها راه پیروزی ما در مقابل همه شیطنت‌های دشمنان است و در این باب مدیران و مسئولان ما باید اوج افتخار و عظمت خود را در خدمت به مردم تلقی کنند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha