• یکشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۹:۰۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97040301570
  • خبرنگار : 71580

سرمربی والیبال بلغارستان: آیا در رشته‌های دیگر هم می‌شود در ۳ روز ۳ بازی کرد

سرمربی والیبال بلغارستان: آیا در رشته‌های دیگر هم می‌شود در ۳ روز ۳ بازی کرد

سرمربی تیم والیبال بلغارستان با اشاره به فشار زیاد رقابت‌های لیگ ملتها در ۵ هفته گفت: روسیه در کل برگزاری دور مقدماتی در اروپا بود اما شرایط  برای بقیه تیم‌ها تفاوت داشت.

به گزارش ایسنا، پلامن کنتسانتینف پس از کسب نخستین پیروزی در هفته پایانی لیگ ملت‌های والیبال مقابل کره جنوبی، در نشست خبری پایان بازی درباره پیروزی ۳ بر ۲ برابر کره جنوبی اظهار کرد: در نهایت توانستیم لیگ ملت‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم که این نقطه مثبت بازی امروز بود. در کل از عملکرد بازیکنانم در هفته پایانی در تهران رضایت ندارم چرا که انتظار داشتم حداقل در دو بازی به پیروزی برسیم اما این امر میسر نشد.

او در ادامه اظهار کرد: باید کاملا تیم را دوباره ارزیابی کنیم تا ببینیم نقاط ضعف کجاست و به دنبال راه حل‌ها باشیم. به نظرم اصلی‌ترین ضعف بلغارستان در این ۵ هفته تعداد زیاد بازیکنان مصدوم بود. تصور کنید از ۶ بازیکن اصلی ما فقط یک نفر تا پایان رقابت‌ها دچار آسیب دیدگی نشد.

کنتسانتینف تصریح کرد: باید با ریکاوری و آماده کردن بازیکنان در قهرمانی جهان که میزبان هستیم، با نهایت توان بازی کنیم. بازیکنانی هم که در این هفته بازی کردند کم تجربه بودند اما آینده والیبال بلغارستان  هستند و باید برای کسب پیروزی در قهرمانی جهان از بازیکنان باتجربه استفاده کرد.

سرمربی بلغارستان در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره اینکه آیا شیوه جدید و فرمت بازی‌ها به نفع تیم‌های اروپایی است گفت: برای برخی از تیم‌های اروپایی این مساله صحت دارد. مثلا روسیه در طول ۵ هفته در قاره اروپا بود اما برای بلغارستان شرایط متفاوتی وجود داشت و ما به چین، ژاپن و ایران سفر کردیم. مهم‌ترین مشکل در ۵ هفته نبود زمان کافی برای ریکاوری و تمرین بود و فقط سوار هواپیما می‌شدیم و سه روز بعد مسابقه می‌دادیم. سوالم این است که آیا در رشته‌های دیگر نیز تیم‌ها می‌توانند در سه روز سه مسابقه دهند و در آن صورت چه اتفاقی می‌افتد؟ فکرمی‌کنم بزرگ‌ترین مشکل، تصمیم‌گیری افرادی است که اطلاعات زیادی ندارند. اگر یک روز بین دیدارها فاصله بود شرایط بهتر می‌شد.

کاپیتان بلغارستان نیز در نشست خبری اظهار کرد:‌ از اینکه توانستیم لیگ ملت‌ها را با پیروزی به پایان برسانیم خوشحالم و این برد برای ما بسیار مهم بود. می‌دانستیم که کره جنوبی تا آخرین لحظه می‌جنگد و با تلاش زیاد برنده شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha