• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر
  • کد خبر: 97040603071
  • خبرنگار : 71599

ویدئو / بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از روسیه

ویدئو / بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از روسیه

بازیکنان، کادر فنی و همراهان تیم ملی فوتبال ایران بعد از نمایش مناسب در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، بامداد چهارشنبه (۶تیر) به کشور بازگشتند. برخی مسئولان و عده‌ای از هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان برای استقبال از ملی‌پوشان، در فرودگاه امام (ره) حضور داشتند.

تصویربردار و تدوینگر: نوید مرسلی / خبرنگار: مهدی روزخوش

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۰۶ ۱۰:۳۸

با احترام. بازیهای در حد عالی تیم ملی فوتبال ایران، تمام ایرانیان را به وجد آورد. هیچ‌کس نمی تواند نقش آقای کی‌روش را در این زمینه کم رنگ کند. قبل از بازیهای ایران سوال های فراوانی در مورد انتخاب نفرات تیم ملی فوتبال در ذهنم توسط کی روش بود. صبر کردم بازیهای تیم تمام شود تا خدایی نا کرده متهم به ضد کی‌روش نشوم. ولی اکنون وقتش است که از کی روش سوال شود، چرا با اینکه می دانست مینیکس پای شجاعی پاره شده، ولی باز ایشان را برای جام جهانی انتخاب کرد!؟ چرا با اینکه می دانست اشکان دژاگه به شدت مسدوم است و به بازیهای جام جهانی نمی رسد، ولی با ز ایشان را به تیم ملی دعوت کردید!؟ ما قطع به یقین می دانستیم قوچان نژاد دیگر سنگین شده به کار تیم ملی نمی آید. سوال بزرگ، انتخاب این عزیزان برای تیم ملی بود. ایا بهتر نبود اگر قرار بود این نفرات مانند توریست ها به جام جهانی بروند کی روش به جای این اقایان از نفرات جوان استفاد می کرد تا کسب تجربه کنند. هرگز نیت من این نیست که زحمات اقایان شجاعی، دژاگه،یا قوچان نژاد را در گذشته برای تیم ملی نا دیده بگیرم ولی هر بازیکنی دورانی دارد.سوال مهم دیگرم این است که کی روش برای یک اردویی که به واسطه مشغول بودن بازیکنان باشگاهی در لیگ به تاخیر می افتد، زمین و زمان را به هم می ریزد ولی در مورد انتخاب بازیکنان در تیم ملی رابطه را جایگزین ضابطه می کند.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۰۷ ۱۱:۴۵

عالی عالی همه عالی شیران ایرانی سردار طارمی نباید با حرف چنتا قدر نشناس خودتونو ببازید شما عالی بودین گل با پرتغال مدیون سرداریم ما پشتتونیم عاشقتونم

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۰۸ ۱۶:۵۳

چقدر خوشحال شدم که تیم ایران باخت

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۰ ۲۱:۰۴

عالی عالی مردم و من تا صبح تو خیابان بودیم همه شاد مرسی اقای کیروش مرسی فوتبالیست خوب کشور باجون و دل جنگیدید😘😘😘