• شنبه / ۹ تیر ۱۳۹۷ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97040904896
  • خبرنگار : 30054

در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفت

توسعه خدمات ویژه بانک‌ پاسارگاد برای روشندلان

توسعه خدمات ویژه بانک‌ پاسارگاد برای روشندلان

بانک‌ پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت خدمات بانکی، تجهیزات و امکانات ویژه‌ای را برای روشندلان در شعبه‌های خود ایجاد کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک پاسارگاد، ارائه خدمات ویژه‌ برای روشندلان در برخی از شعبه‌های این بانک راه‌اندازی شده و در سایر شعبه‌ها در دست توسعه است.

این تجهیزات با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روزآمد، امکان استفاده از خدمات بانکی را به صورت دیداری و شنیداری و بدون نیاز به حضور همراه فراهم می‌کنند. در این طرح کلیه‌ ضوابط و قوانین امنیتی رعایت شده و روشندلان از طریق دستگاه برجسته‌نگار و با استفاده از دستیار صوتی، کلیه‌ امور بانکی را انجام می‌دهند. این دستگاه مجهز به صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده که روشندلان می‌توانند با استفاده از صفحه کلید، تمامی فرم‌های بانکی را تکمیل کرده و سایر عملیات بانکی مورد نیاز خود را اجرا کنند. نوشتار موجود در فرم‌های بانکی از طریق نمایشگر بریل در دستگاه برجسته‌نگار به صورت لمسی قابل خواندن برای روشندلان است.

مشتریان روشندل با استفاده از این سامانه و بدون نیاز به حضور همراه، فرم‌های درخواست انواع عملیات بانکی مثل افتتاح حساب، دریافت و واریز وجه، خدمات کارت و... را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل تکمیل می‌کنند، سپس فرم‌های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت شده و برای انجام عملیات در اختیار مسئول باجه قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز خدمات و تسهیلات ویژه‌ای برای استفاده‌ معلولان و روشندلان در شعبه‌های بانک پاسارگاد ایجاد شده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.