• چهارشنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 97041307463
  • خبرنگار : 71560

طرح «ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود» مسکوت ماند

طرح «ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود» مسکوت ماند

طرح ممنوعیت واگذاری سکه به صورت نامحدود به دلیل در نظر گرفتن مصالحی مسکوت ماند.

به گزارش ایسنا، علی بختیار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«طرح ممنوعیت واگذاری سکه به دلیل در نظر گرفتن مصالحی فعلا مسکوت گذاشته می شود.»

به گزارش ایسنا، این طرح از سوی برخی از نمایندگان مجلس آماده شده بود و قرار بود به صورت دو فوریت در هفته جاری در مجلس بررسی شود. بر اساس این طرح در صورتی که نهاییی می‌شد، به افراد هر تعدادی که سکه پیش خرید کرده بودند تنها ۱۰سکه تعلق می گرفت و مابقی پول خود را دریافت می کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۸

کلا مسکوت میماند این طرحها جرات میخواد که اگه مجلس داشت کار به اینجا نمیکشید مصلحت اندیشی (البته مصلحت یک عده سرمایه دار )شده بلای جون این کشور

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۳ ۱۳:۵۱

دوست عزیز کسی که کل سکه های خریداری شده رو برای پرداخت مهریه خریداری کرده چه گناهی کرده که باید قربانی رانتخواران بشه طرح شتابزده به کار نمیاد . میخوان درست و حسابی مطالعه کنن و طرح معقول و منطقی و با رعایت تمامی جوانب ارایه کنن نه انتخاباتی

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۴ ۱۲:۰۱

دوست عزیز همه که تو این طرح شرکت کردند سرمایه دار نیستند من متاهل بودم کلا 31سکه برای یکسال ثبت نام کردم برای آینده پسرم طرح سه ماه در کل رسانه تبلیغ شدقانونی و شرعی بودشما می توانستیدثبت نام کنید ما مردم یک سرزمینیم

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۳ ۱۲:۳۸

خداروشکر که مسکوت شد معلوم نبود که سود جویان چه بلای بر سر بازار و اقتصاد این مملکت می آوردند در ضمن اعتماد نه تنها از پیش خرید کنندگان سکه بلکه از کل بازار گرفته میشد

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۳ ۱۳:۵۹

ای ول ! گل گفتی ! اگر تصویب می شد ، در مملکت شورش برپا می شد .

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۳ ۱۳:۱۴

این طرح را برای پیش فروش های بعدی اجرا کنید ببینید کسی شرکت میکنه؟!!!!

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۳ ۱۵:۳۷

بنده سکه پیش خرید کردم برای مهریه چون تامین سکه یک میلیونی واقعاً سخت هست چه برسد به الان که سکه سه میلیون شده. ما اشتباه کردیم شما اشتباه ما را تکرار نکنید سکه مهر کسی بکنید.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۴ ۰۸:۵۹

چرا "فعلا" مسکوت مانده؟! حتما بعضی از آقایان سه ماهه ثبت نام کرده بودند. اونها که گرفتند میخوان بقیه را که بیشترین اعتماد را داشتند و 6 ماهه یا بیشتر ثبت نام کردن را ندهند .

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۵ ۲۳:۱۶

من که فردا همه پولم را از بانک بیرون می کشم دیگه اعتمادی به این دولت وبانک مرکزی نیست امروز پول مردم را میگیرند فردا سکه را نمی دهند کجا دنیا اینطوریه؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۸ ۱۵:۵۱

این عدد ۱۰ سکه جالبه نماینده ها چطوری زحمت کشیدن و به این عدد جالب رسیدن؟

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۲۸ ۲۳:۰۰

نگران نباش حاجی. قراره یک تعدادی اشخاص خودی هم خرشون از پل رد شه بعد مطرحش کنن تا ضرری متوجه خودشون نشه. اگه این نماینده یا امثالهم مصلحت اندیشی میداشت موقع فروش بانک مرکزی که هنوز قراردادی منعقد نشده معترض میشدند نه اینکه بعد قرار داد رسمی که به مفهوم کلاهبرداریه.