• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۵
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 97041709236
  • منبع : وزارت نیرو

برنامه‌های خاموشی در تهران منتشر شد

برنامه‌های خاموشی در تهران منتشر شد

شرکت توزیع نیروی برق تهران در پی خاموشی‌های مکرر و افزایش درجه حرارت، اطلاعیه‌ای را مبنی بر برنامه زمانبندی قطعی برق در مناطق مختلف شهر منتشر کرد.

به گزارش ایسنا در این اطلاعیه آماده است که با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و پایداری دما و افزایش استفاده نامتعارف از سیستم‌های سرمایشی و به تبع آن افزایش بار شبکه و نیز عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی مشترکان، ناگزیر به اعمال مدیریت اضطراری بار در شبکه در برخی ساعات هستیم.

عوامل تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه، همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان، افزایش دما و ظرفیت شبکه است. بنابراین با توجه به این موارد، زمان اعمال خاموشی‌ها کاملا احتمالی بوده و پیش‌بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش‌بینی انجام شده و یا حتی درصورت صرفه‌جویی از سوی مشترکان، اعمال نگردد.
این شرکت از مشترکان فهیم خود انتظار دارد با تنها ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف " ۱۲ الی ۱۷ و ۲۰ الی ۲۳"، و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند. جدول زمانبندی خاموشی‌ها در این لینک قابل مشاهده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۰:۰۸

مثلا ظهر هوا گرمه ولی شب کولر روشن کنیم؟ تابستان آب ندارین. زمستان گاز نداریم. پاییز هوا نداریم و بهار هم پشه سفید داریم. کلا فقط رو داریم و مدیریت جهانی رو باید برعهده ما بزارن

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۵:۴۲

بهترين مشترك از نظر وزارت نيرو تابستونا بخاري روشن كنه زمستونا كولر روشن كنه بهار كه اصلا ن برق ميخوايم نه اب نه گاز چه كاريه پاييز تنفس منواكسيد كربن جايگزين اكسيژن همون فتوسنتز داشته باشه براشون

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۵:۴۶

خدا قوت خيلي زحمت ميكشن

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۶:۵۶

آقایون انرژی هسته ای چی شد؟

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۲۱:۰۷

داداش برق ما 1 رفت 7 اومد کلی خسارت دید یخچالهای مغازم ضررشو کی میده

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۲۳:۰۱

حالا که نفت نمی تونید بفروشید آب وبرق رو میفروشید.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۲۰ ۱۴:۵۴

به کشور های دیگر برق میدهید برق شهرها را قطع میکنید اگر در این مملکت دزدی نباشه همه چیز درست میشه با ید جلو دزدها گرفته شود

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۲۳ ۱۱:۱۱

پدر این ملت بدبخت دراومد بابا یه کاری بکنید...اونایی هم که یه ذره تا دیروز به این حکومت و اصلاح طلباش خوشبین بودن دیگه نیستن... چکارکردین با مردم!!

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۲۵ ۱۱:۰۱

از دوستان بالاشهر نشین استعلام کردم شکر خدا اونجا ها خاموشی ندارن . شکر خدا مدیران و مسئولان ظاهرا مشکل بی برقی ندارن

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۰۸ ۱۰:۳۶

وقتی مردم رعایت نمی‌کنند مجبورن که برق هارا قطع کنند