• یکشنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97041709404
  • خبرنگار : 71511

نشست چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

آیت الله جنتی: مردم صبر کنند

آیت الله جنتی: مردم صبر کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: باید از عده‌ای که قدرت و بیت‌المال دست‌شان است طلبکار باشیم که چرا وضعیت این چنین است. مردم صبر کنند.

به گزارش ایسنا، آیت الله جنتی در نـــشــست کارگـــروه های تخصـصی سـتاد چــهلمین ســالگرد پــیروزی انــقلاب اسلامی اظهار کرد: باید بشناسیم در چه حال و وضعیتی هستیم. از نظر هجمه‌های دشمن، از نظر نیروهای انقلابی، دولتی ، فرهنگی ، اقتصادی در چه شرایطی هستیم. اول باید این شرایط را بشناسیم و بعد وظایف خود را مشخص کنیم.

وی افزود: وظیفه ما سنگین است. چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد همیشه مشکلات گوناگون داشته‌ایم. انقلابی که می‌خواهد دگرگونی ایجاد کند با آرامی روبه‌رو نیست؛ اما مسئله این است که دشمن روز به روز مسائل را بیشتر می‌کند و عده‌ای هم به دشمن می‌پیوندند.

وی ادامه داد: باید نقشه‌های دشمنان را بشناسیم، در داخل وضعیت خود را بشناسیم ببینیم نیروها چقدر فعال هستند. آن قشری که با دشمن همکاری می‌کنند را بیینیم در چه حالی هستند. مسئله رهبری را باید ببینیم و فرمایشات‌شان را بپذیریم و مطیع ایشان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: راه ما پر مشکل است و باید آن طی کنیم. یک مسئله این است که به داخلی‌های خود بفهمانیم انقلاب اسلامی چه کمکی به این مملکت کرده است. تعدادی از جوان‌ها مشکلات را می‌بینند ، بیکاری، بی‌سوادی وضعیت اقتصادی حاکم است و داد این جوانان در می‌آید. می‌خواهند بگویند ما مشکل داریم و کسی به داد ما نمی‌رسد. اساس این است و القائات دشمن هم هست. ما باید به این‌ها بفهمانیم برادر و خواهر مشکل مملکت و شما با شیشه شکستن و اغتشاش حل نمی‌شود؛ اگر بخواهید کاری شود باید از راه‌ای معقول پیش بروید.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری از ابتدای انقلاب مجاهدانه و علی‌وار کار کرده‌اند. عده‌ای از افراد که مطیع ایشان، پیرو راه ایشان هستند. همه دارند کار می‌کنند تا مملکت را از این وضعیت بیرون بیاورند. اگر این نظام دگرگونی پیدا کند ببینید دشمن چه بلاهایی به سر مردم می‌آورد.

وی سپس گفت: این‌که می‌گویند نه غزه و نه لبنان ؛ اگر خدمات اسلامی نبود چه می‌شد؛ آمریکا، اسرائیل ، منافقین و داعش چه می‌کردند؟ چه برای ما می‌گذاشتند؟ اگر ما در غزه، لبنان، سوریه و عراق نبودیم چه می‌شد؟ این داعشی‌ها درنده و وحشی بودند این ها با برادر ما در عراق و سوریه چه می‌کردند؟ حاضر شده بودند که به مرزهای ما بیایند. اگر امروز ناموس ما محفوظ است برای همین است. ما در جاهای مختلف به ندای مظلومین لبیک گفتیم.

جنتی همچنین گفت: اگر فقط فکر خودمان هم بودیم باید به جنگ داعشی می رفتیم. اسرائیل چقدر آدم کشت، این‌ها قاتل هستند، سراغ ما هم می‌آمدند. فقط این نیست که می‌خواهیم کمک به مظلومین بکنیم که البته جزو اصول ما است ، ما می‌خواهیم دین و اعتقاد و خودمان را حفظ کنیم . باید کار فرهنگی کرد.

وی ادامه داد: صدا و سیما در درجه اول ، رسانه‌های دیگر در درجه دوم و سایر نهادها دست در دست هم بدهیم تا ببینیم چقدر کار شده است. آدم‌های منفعت طلب کار نکردند، سپاهی‌ها و بسیجی‌ها و انقلابیون کار کردند. مشکل آب خرمشهر را دیدیم ، سپاهی‌ها به میدان آمدند و مشکل را حل کردند، کارها زیاد شده است و به دست این نیروها پاسخ می گیریم. این‌ها خیال می کنند که وقتی به امثال بسیج توهین می‌کنند مردم یادشان می‌رود آن ها چه کردند؛ این همه شهید دادند تا جلوی بعثی ها و صدامی ها و شرارت‌شان گرفته شود. اگر این بسیجی ها نبودند مال و ناموس مردم را غارت می کردند.

وی گفت: باید از یک عده‌ای طلبکار باشیم. از کسانی که باید به این ملت خدمت کنند و نمی کنند. مقام معظم رهبری بارها گفته اند امکانات مملکت زیاد است. باید کاری کنیم که تولید و ثروت کشور افزایش پیدا کند. مشکل این است که این کارها دست کسانی است که نمی‌خواهند کار کنند کسانی هم می‌خواهند کار کنند کار را به آن‌ها نمی دهند. باید طلبکار باشیم از این ها؛ به فکر دنیا و جریانات سیاسی هستند. اقتصاد مقاومتی مطرح شد، چه قدر این مرد بزرگ و عزیز سخنرانی کرد، نوشت، ابلاغ کرد و ستاد تشکیل داد که تنها راه کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است. چه کسانی باید انجام بدهند ؟ همین ها که قدرت و بیت المال دست‌شان است. چرا کار نمی‌کنید؟ از وزیر سوال کنید. باید مجاهدانه و مخلصانه کار کرد. چه کسی مسئول وضعیت فعلی است؟

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: عده‌ای به براندازی فکر می‌کنند که این نظام برود و نظام دیگری بیاید . باید گفت می‌شود جلوی قاچاق و فساد را گرفت. می‌توان جلوی قاچاق را گرفت، تولید را بالا برد و اشتغال ایجاد کرد. چه کسی باید بکند؟ دولت. مردم جای طلبکاری احساس نا امیدی می‌کنند. باید به مردم امید دهیم.

وی خاطرنشان کرد: دیگر از زمان جنگ بدتر چیست؟ خداوند کمک می‌کند. تا جایی که می‌توانیم باید جوانان را توجیح کنیم، باید بفهمند باید تحمل کنند این مسائل را؛ چراکه قابل حل است. آن خدایی که چهل سال انقلاب را حفظ کرد باز هم حفظ می‌کند. درجه اول خداست و سپاهی‌ها و بسیج لشگر خدا هستند. باید مواظب باشیم بی اعتمادی و نا امیدی بر بچه‌های ما حاکم نشود.

وی افزود: خیال نکنند که حالا تنها راه اغتشاش و در و پنجره شکستن است. نه! این‌ها جز ضرر هیچی ندارد. گرفتاری اضافه برای‌تان ایجاد می‌کند . ما باید به این ها امید بدهیم. ما مشکل داریم اما قابل حل هستند. به شرط این‌که کار را به دست مجاهدین داد. مشکل زیاد داریم اما مشکل نیروی انسانی است، اگر نیروی انسانی نبود همه نفت را هم بفروشیم و ثروت دنیا را داشته باشیم هدر می رود. یکی از کارهایی که کم کردیم، کار کادرسازی است. در جاهای مختلف رهبری بارها بر این موضع تکیه کردند که باید انقلابی حرکت کرد.

جنتی در پایان گفت:باید در همه چی ازجمله برق و گاز صرفه جویی کنیم. مردم ما باید قانع باشند و بفهمند باید صبر کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۲:۵۴

باشه . شما فقط راحت باشید بهتون سخت نگذره.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۲

احتمالاً اينا كه نوشتيد ترجمه حرفاي ايشون است چون خود ايشون كه ديگه كاملاً نامفهوم و گنگ صحبت ميكنه

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۳:۰۵

مردم باید صبر کنند! حضرت آیت الله جنتی مردم که عمر حضرت نوح را ندارند. عزاییل فقط سراغ مردم بیچاره میآید!!

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۳:۱۱

آقای جنتی به اضافه کردن چهل نماینده دیگر به مجلس موافقت کنید بر اساس قانون اساسی وشرایط جغرافیایی وجمعیتی مجلس نیاز به اضافه شدن چهل نماینده دارد

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۳:۱۹

همه ملت تحمل كنند و در همه چيز صرفه جويي كنند تا عده اي ميليارد ميليارد به جيب بزنند و فرزندانشان با حسابهاي بانكي پرپول در كشورهاي اروپايي و امريكا خوش بگذرانند !!!!؟

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۳:۴۱

اره باید صبر کنیم...تا وقت مرگمون برسه...

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۳:۵۱

به اندازه کافی صبر کردیم

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۴:۰۰

ملت از شما که قدرت و بیت‌المال دست‌ تان است طلبکار هست

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۶:۱۱

بینام عزیز سلام.در همه حال مواظب باشیم جای دوست و دشمن رو اشتباه نگیریم.پاسخ همه شبهات در قرآن و صحیفه نور حضرت امام و فرمایشات رهبری است.بیشتر تامل کنیم...با تشکر

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۸:۱۷

دوست عزیز، حیف که کامنت من رو منتشر نمی کنند، وگرنه شاید کمی روشنگری در مورد نظر شما صورت می گرفت..

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۴:۰۴

مرسی از راهکار به جای حضرت عالی. شما مایه مباهات ملت ایران هستید. از خداوند متعال آرزوی طول عمر برای جنابتان هستیم تا در سایه حضرت عالی و همکاران ... به زندگی با عزت خود در بهشت برین ادامه دهیم و من الله توفیق.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۴:۲۴

تا چند سال چهل سال کافی نیست

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۵:۲۹

حتما مردم صبر می کنند ولی شما دیگه خسته شدید و بهتره برید استراحت کنید و نوبت را به جوانان بدهید.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۵:۳۵

حتما مردم بخاطر گل روی شما هم که شده تا قیامت صبر میکنند.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۵:۵۰

واقعا شما نمیخواهید بازنشست بشید؟ آیا فکر میکنید در این نود و اندی سال میتوانید کار کنید. اصلا تا بحال به این موضوع فکر کردید که ادم تا یک سنی میتونه کار کنه؟ بهتر نیست بجای مردم به فکر آخرت باشید ؟

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۵:۵۱

برادر، شکم گرسنه ایمان نمی شناسد

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۶:۳۲

آقای جنتی صبر ایوب رو خواستن رو چشممون اجرا میکنیم

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۶:۵۱

افسوس چه میتوانستیم بشویم ولی چه شدیم

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۷:۰۹

خداوند متعال سایه علمای شیعه را از سر دین و مذهب ما کم نکنه

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۷:۲۵

چشم. اگر شماها از خانه و ویلا دل بکنید و با حقوق دو میلیونی و در مستاجری زندگی کنید صبر میکنیم

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۸:۱۱

مردم صبر کنن و به خدا توکل کنن چون تورم و گرانی دست خداست! نمیدونم چرا این بلا جان مردم ژاپن و که کافر بودا پرست هستن رو نمیگیره!؟ خدا تو اون دنیا به همه ما رحم کنه ان‌شاالله حق بچه های کرد و لر و بلوچ و مردم بیچاره سیستان که جیگر آدم براشون کباب میشه حساب کتاب داره خدایا این حرفو از ته دل میگم راضیم به رضای تو

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۸:۱۳

عمر مردم دارد به باد میره شما لطفا بگویید تا کی صبر کنیم؟ یه تاریخ مشخص بدهید

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۸:۴۳

حالا اگه رییس جمهور بگه صبر کنید همه میگن چشم...

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۹:۰۵

فقط باید همه دست در دست بدهند و در نظام واحد باشند.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۹:۲۴

تکبیر ....!

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۱۹:۳۸

آقای جنتی لطفا پیام مقاومت و سلحشوری جوانان حال حاضر را به آیندگان برسانید

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۷ ۲۳:۳۵

حضرت آقاي جنتي! مردم چقدر صبر كنند؟

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۸ ۰۰:۳۶

چقدر حقوق داری آقای جنتی از وضع مردم خبر دارید یا باز هم حرف تحویل می‌دهید

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۸ ۰۶:۳۲

آقای جنتی مردم صبر ایوب تدارند

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۸ ۰۹:۰۰

خودتونم بودید یا بچه های خودتون بود صبر میکردید؟