• دوشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۷ / ۱۰:۱۸
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97041809745
  • خبرنگار : 71460

ساکرنت: شیوه دفاعی فوتبال ایران در جام ملت‌ها باید تغییر کند

ساکرنت: شیوه دفاعی فوتبال ایران در جام ملت‌ها باید تغییر کند

ساکرنت در گزارشی به معرفی تیم‌های مدعی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، جام ملت‌های آسیا در اوایل دی ماه سال جاری در امارات برگزار می‌شود و ۲۴ تیم آسیایی از جمله ایران به دنبال افتخارآفرینی در این دوره هستند. 

ساکرنت با اشاره به حضور پرقدرت تیم‌های ایران، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و عربستان در این دوره به معرفی مدعیان قهرمان پرداخت و درباره تیم ملی ایران نوشت: کسب ۴ امتیاز در مرحله گروهی برای خیلی از تیم‌ها کافی است تا بتوانند به دور بعد صعود کنند ولی برای ایران که در این دوره با بدشانسی روبه‌رو شد، کافی نبود. تیم ایران از جمله تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌ها خواهد بود که شاید بتوان آن را مدعی اصلی دانست. اکنون سردار آزمون مشکلی اصلی برای ایران در راه جام ملت‌هاست. این بازیکن اعلام کرد به خاطر پیام‌های هواداران بعد از جام جهانی بیماری مادرش تشدید شده و به همین خاطر در ۲۳ سالگی از تیم ملی ایران خداحافظی کرده است. هواداران ایران امیدوار هستند نظر این بازیکن قبل از جام ملت‌های آسیا تغییر کند. 

شیوه دفاعی تیم ملی ایران شاید در جام جهانی جواب داده باشد ولی در جام ملت‌های آسیا باید تغییر کند چون تیم‌های عراق، ویتنام و یمن در مرحله گروهی این رقابت‌ها نمی‌توانند ایران را تحت فشار قرار دهند. شاگردان کی روش در انتخابی جام جهانی روسیه نشان دادند که شکست دادن تیم‌های آسیایی برای آن‌ها دشوار نیست و حالا به همین خاطر می‌تواند ایران را از مدعیان جدی قهرمانی در امارات دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۸ ۱۰:۳۹

اصلا دلمون نمی‌خواد نظر آزمون عوض شه و برگرده. ضعیف‌ترین بازیکن ما در جام جهانی بود و سه تا بازی فیکس تو زمین بود! قوچان‌نژاد برگرده خوشحال می‌شیم ولی آزمون نه. اصلا.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۸ ۱۱:۴۶

دمت گرم داداش اصلا تو سه بازی یه شوت درست حسابی نزد.

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۸ ۱۵:۰۱

به خدا این حرف درسته. بره به امون خدا. خیلی بهتر از آزمون همین الان تو کشورمون هستند باید شناسایی بشن...‌

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۱۸ ۱۲:۳۴

به‌نظرم باید به‌جای آزمون باید سامان قدوس رو بازی می‌داد. آزمون جنگندگی لازم رو نداره بعدشم باید انتقادات و بپذیره نه این که قهر کنه.