• چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97042011084
  • خبرنگار : 30054

فعالیت ۱۱۱ هزار کانال و بیش از ۸۷ هزار گروه در «بله»

بانک ملی ایران

«بله» با قابلیت‌های متداول یک پیام‌رسان، امکان بهره‌مندی از خدمات مالی نظیر کارت‌به‌کارت، درخواست پول را نیز فراهم کرده تا علاوه بر کاربران عادی، صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه‌های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی در بستر یک پیام‌رسان هم استفاده کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، پیام‌رسان «بله» اکنون بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار عضو دارد و در فصل بهار امسال تعداد کاربران فعال ماهانه آن به بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار کاربر رسیده است.

«بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام‌رسان از جمله گفت‌وگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت‌به‌کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از کشور را داراست.

این پیام‌رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۶ بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می‌توانند از کارت‌های این بانک‌ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

در بهار امسال بیش از سه میلیون تراکنش کارت‌به‌کارت و بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تراکنش مالی موفق در پیام‌رسان «بله» به ثبت رسید. همچنین طی این مدت، بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان انتقال پول از طریق این پیام‌رسان انجام شده است.

«بله» به جهت قابلیت‌های متمایز خود نسبت به دیگر پیام‌رسان‌ها، بستر مناسبی برای معرفی خدمات و محصولات و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی نیز محسوب می‌شود به طوری که در سه ماه نخست امسال بیش از ۱۱۱ هزار کانال و بیش از ۸۷ هزار گروه در «بله» فعال بوده که ۲۱ میلیارد تومان نیز انتقال پول به صورت روزانه در این پیام‌رسان صورت گرفته است. همچنین در مدت مذکور، بیش از ۵۰ هزار تراکنش موفق کارت‌به‌کارت روزانه به ثبت رسید.

ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام‌رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می‌تواند برای صاحبان کسب‌وکارها بسیار پرکاربرد باشد.

آمارها نشان می‌دهد در بهار امسال ۶۲ هزار درخواست پول در این پیام‌رسان ارسال شده است.

با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام‌رسان به‌صورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است بدین ترتیب کاربران فضای مجازی می‌توانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیام‌رسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.

نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیام‌رسان نیز به تازگی برای سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس ارایه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» نیز بتوانند به همه امکانات نسخه‌های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.