• پنجشنبه / ۲۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۶
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 97042111554
  • خبرنگار : 71498

تهران امروز چه ساعاتی خاموش می‌شود؟

تهران امروز چه ساعاتی خاموش می‌شود؟

به دنبال کاهش بارندگی‌ها در سال جاری و افزایش درجه حرارت مدتی است که در تهران شاهد خاموشی‌های پراکنده هستیم در همین راستا نیز شرکت توزیع برق تهران برای چهارمین بار برنامه خاموشی‌های احتمالی تهران را منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام شرکت توزیع برق تهران خاموشی‌های پایتخت در چهار مقطع زمانی در مناطق مختلف در  دو ساعت اعمال می‌شود که در چهار رنگ مختلف روی نقشه جانمایی شده است.

بر اساس اعلام این شرکت عوامل تأثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه، همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان، افزایش دما و ظرفیت شبکه است.بنابراین با توجه به این موارد، زمان اعمال خاموشی‌ها کاملاً احتمالی بوده و پیش‌بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش‌بینی انجام‌شده و یا حتی در صورت صرفه‌جویی از سوی مشترکان، اعمال نگردد.

این شرکت از مشترکان خود انتظار دارد با تنها 10 درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به‌ویژه در ساعات اوج مصرف "12 الی 17 و 20 الی 23"، و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تأمین برق پایدار یاری رسانند.

جدول زمانبندی خاموشی‌ها در این لینک قابل مشاهده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۴-۲۳ ۱۶:۴۲

متاسفم برای کسانی که حقوق میگیرن و اینقدر بی عرضه اند که نمیتونن به چندروش برق تولید کنند و فقط اتکا کردن به صرفه جویی مردم واقعا شما آقایون حتی سواد دارید یا فقط بفکر پرکردن جیبهایتان و پرواز به کشورهای توسعه یافته اید اینها را که گفتم خودتان بهتراز من و هزاران نفر دیگر بلدید فقط جیبهایتان پرشد جای خود را به کسی دهید که ۲ درصد دلسوز است فقط ۲ درصد شما میدانید چه لطمه و ضرری به تک تک ما ملت میخوره حتی ۵ دقیقه برق قطع بشه بعد خودتون رو به خواب زدید

avatar
۱۳۹۷-۰۴-۲۴ ۱۷:۰۴

اقا لطفا بگین برنامه هفتگی اعلام کنن تا مطبها بتونن برنامه ریزی کنن این مریضهای بنده خدا تو این گرما از اونور شهر میان برق وسط کار میره وقتها از یک هفته قبل برنامه ریزی شده روز بروز نمیشه تغییر داد ولی اگر هر هفته تو یک ساعت مشخص باشه میشه برنامه ریزی کردتازه گاهی وسط کار برق میره ومربض رو نمیشه دو ساعت نصف کاره رها کرد