• شنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 97042312173
  • خبرنگار : 71569

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد:

ولنگاری آموزشی نباید وجود داشته باشد

ولنگاری آموزشی نباید وجود داشته باشد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید در علوم انسانی و پزشکی انسانی تربیت کنیم که عالم و الگو باشد، تصریح کرد: ولنگاری آموزشی نباید وجود داشته باشد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم کلانتری در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، اظهار کرد: تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس تولید، آموزش و ترویج علم، پرورش انسان‌های عالم، دانشمند و فرهیخته بوده و دانشگاه یکی از مراکز اصلی تولید علم و دانش، تربیت دانشمند و انسان عالم است و فضای حاکم بر دانشگاه همان کار فرهنگی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر بخواهیم دانشگاهی در تراز جهانی، ایرانی، انقلابی، بومی، ایمان و عشق به پروردگار با رعایت ارزش های اسلامی و گره‌گشا در کار مردم داشته باشیم، باید منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار دهیم.

کلانتری با بیان اینکه کار فرهنگی یعنی ساختن فضایی که ظاهر و باطن اهمیت داشته باشد و مورد توجه همگان قرار گیرد، گفت: از نظر آموزشی و تولید علم باید در حد استانداردهای جهانی باشیم، ولنگاری آموزشی نباید وجود داشته باشد، باید در آموزش جدی باشیم و در علوم انسانی و پزشکی انسانی تربیت کنیم که عالم و الگو باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل عدم توقف دانشجو در دانشگاه فضا برای کار فرهنگی کم است. باید به فرموده امام راحل کار فرهنگی کمی و کیفی در دانشگاه انجام دهیم، کمی برای عموم دانشجویان مثل برپایی نماز جماعت و کیفی تلاش برای به وجود آوردن یک اندیشه پویای عمیق اسلامی.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کلانتری در پایان یادآور شد: فضای اندیشه‌ برای دانشجویان بسیار مهم است. در دانشگاهی که توقف فرهنگی ندارد، باید بیشتر و همه باهم کار کنیم و به طور کلی کار باید از بدنه خود دانشگاه شروع شود و این امر به عنوان سرلوحه کاری همه دست اندرکاران در دانشگاه قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha